Step_up Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Det er jo veldig synd med at Søberg ikke er så tilpasningsdyktig enda. Men får da håpe at han ihvertfall drar til Sverige. Kanskje han får spille for ett topplag? Det var vel snakk om at han kunne komme til et ganske bra Elitserielag hvis han hadde blitt draftet dit et år Capitals... Endret 24. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Da er det ikke lenge igjen til det braker løs. Tror nok jeg kommer til å se kampene morgen etter framfor å sitte oppe. Hockey på stream er vel rimelig ubrukelig uansett. Endret 8. oktober 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, er ikke mulig å se pucken med internettlinja mi i hvert fall.. Var morsommere å følge hockey i fjor da jeg kunne dra til Verizon Center. Go Caps. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er jo veldig synd med at Søberg ikke er så tilpasningsdyktig enda. Men får da håpe at han ihvertfall drar til Sverige. Kanskje han får spille for ett topplag? Det var vel snakk om at han kunne komme til et ganske bra Elitserielag hvis han hadde blitt draftet dit et år Capitals... Så hva tror dere? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Liker at det alltid er en kamp. http://www.nhl.com/ice/schedulebymonth.htm#?navid=nav-sch-month Flere her som holder med Red Wings? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Liker at det alltid er en kamp. http://www.nhl.com/ice/schedulebymonth.htm#?navid=nav-sch-month Flere her som holder med Red Wings? Har sansen for Red Wings jeg, men holder med Rangers. Må si jeg liker Game Center Live. Hendige greier. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ahh Red Wings. Barndomslaget mitt Må si jeg har veldig sansen for Rangers av naturlige årsaker- Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Red Wings har først og fremst likbare spillere for meg, med Lidström, Franzen, Zetterberg, Datsyuk og Kronvall. I fjorårets playoff leverte de slik underholdning at de i hvert fall sjarmerte meg. Dog er Caps laget. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er jo veldig synd med at Søberg ikke er så tilpasningsdyktig enda. Men får da håpe at han ihvertfall drar til Sverige. Kanskje han får spille for ett topplag? Det var vel snakk om at han kunne komme til et ganske bra Elitserielag hvis han hadde blitt draftet dit et år Capitals... Så hva tror dere? Hallo? hva tror dere? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er ikke sikkert mange har noen formening om det. Det holder å spørre en gang. Godt å se at flere liker Red Wings. I tillegg så imponerte så klart Boston Bruins og Tim Thomas meg forrige sesong. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Er ikke sikkert mange har noen formening om det. Det holder å spørre en gang. nekter jeg å tro...Vanskelig å si om det holder... Endret 11. oktober 2011 av Step_up Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 For de som ikke så det. Forsberg's Jersery Retirement Ceremony (Full) Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Sabres er laget, og jeg er meget godt fornøyd med sesonginnledningen, dog står vi med ett tap som strengt tatt var unødvendig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som ser hockey i natt. Spenstig start på Rangers - Canadiens. To matchstraffer etter få min! Lenke til kommentar
stu Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei Skal til NYC 10. mars. Vi har tenkt oss på rangers vs islanders den 11. mars i MSG. Noen som kan gi noen anbefalinger hvor det er greit å sitte. Budsjettet sier 150-200 $ pr billett. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er jo morsomt nære isen, men de billettene koster vel en del mer enn andre. Nå er det vel 10år siden jeg var i MSG, husker vi hadde plasser ganske høyt oppe, men det var skjermer der så vi fikk sett repriser osv, det var hendig. Jeg ville vel bare prøvd å komme så nære isen som mulig jeg. Lenke til kommentar
stu Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan se ut til at plasser i området bak målene men ganske nære isen kan være innenfor budsjett. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Vet ikke om dere har sett mye hockey før å kjenner til spillet, om ikke er det best å sitte på en langside, der har man bedre oversikt. Lenke til kommentar
stu Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har vært på noen få hockeykamper tidligere og er fullt klar over at det vil være best å sitte på en langside. Spørsmålet er da om man skal sitte veldig langt bak på en langside eller om det er bedre å sitte nærmere banen bak målene. Er rimelig ville priser på langsidene nærme banen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har vært bak målene på Verizon Center i DC, null stress, ser bra og man er ikke minst nær isen. Betalte dog ikke så dyrt, snek meg ned og "lånte" noen for anledningen uokkuperte seter... Men hos Rangers er du nok garantert fullt hus og vill stemning : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå