Attityd Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hahaha sucks to be you, Luongo. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Go Boston! Jeg vil ha game 7! 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 For en sjuk første periode. Visstnok raskeste fire mål i SC historie. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Bruins får kjørt seg nå. Tror jeg griner om Canucks tar det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Dritt at jeg skal på jobb i morgen også på kvelden øve på å presentere/forsvare bacheloren. Er sykt keen på å få med meg hele kampen i natt, men lurer på om det kanskje blir halve andre også tredje periode. Skal prøve å sove fram til det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Boston tar dette nå. Har følelsen på at de vinner 3-1. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Fullt fortjent. Bruins hadde kontroll idag! Endret 16. juni 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Mektig aa see Chara paa 6 fot 9 loefte Stanley Cup trofeet 1 Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 ochara er en stygg apekatt! Neste sesong blir det NEW YORK RANGERS! Med nysignerte brad richards blir det en dans til stanley cup! Herregud dette blir bra, og det blir lite nattesøvn. JIPPIII!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hvor ser dere som følger NHL tett kampene. Så litt på stream før, men denne sesongen gadd jeg rett og slett ikke, pga den elendige kvaliteten. Gikk heller over til NBA, med fantastiske League Pass. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 men hockey eier jo i forhold til basket? Jeg ser mine kamper på en "stengt side" hvor man trenger passord+ Hvis den siden er nede så bruker jeg p2p. Det fungerer greit. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Neh. Synes begge deler er ganske tøft. Kommer an på hva man liker. I hockey har du de tøffe duellene og krigen, mens du i basket har dunking, finesser, osv. I tillegg blir det oftere scoret poeng, noe som er artig. Synes både hockey, basket og am. fotball er kult, jeg. Basket er kanskje en liten favoritt hos meg. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Sabres blir tøffe, deilig. Endret 3. juli 2011 av Bonzoor Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 men hockey eier jo i forhold til basket? Jeg ser mine kamper på en "stengt side" hvor man trenger passord+ Hvis den siden er nede så bruker jeg p2p. Det fungerer greit. med over 450 mill flere registrerte spillere enn i ishockey, så lurer jeg på hvordan... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ikke lenge til sesongen braker i løs. Noen som skal bestille NHL Gamecenter? Koster 159$ for hele sesongen. Tror det er åpent for registrering i europa også. Håper så inderlig at PS3 appen vil bli tilgjengelig her i Norge, det hadde vært gull. Noen som er oppdatert på den fronten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå