Attityd Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja men det er da i grunn like greit Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Fire nordmenn på svensk NHL-liste Men da får vi håpe at Elitserien da fylles opp med flere norske når de fire drar. Endret 7. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Morsomt! Lurer på om Bastiansen drar over om han blir tilbudt en kontrakt jeg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Det er vel alle ishockeyspilleres drøm dette her, så det tviler jeg ikke ett sekund på at han gjør. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Han er jo 30år og har etablert seg med kone og barn i Karlstad så vet ikke helt. Kommer kanskje an på dealen han evt vil bli tilbudt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Den sjuende og avgjorende kampen mellom Sharks og Red Wings begynner naa... Utrolig spennende playoff-serie! Sharks tok de tre forste, foer Red Wings kom tilbake og vant de tre neste! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 oh! Da ser jeg på den til jeg sovner jeg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Herlig scoring. 1-0, Sharks! Haaper San Jose tar det. Har ikke mye til overs for Red Wings... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 oh! Da ser jeg på den til jeg sovner jeg Huff, det skulle jeg ikke gjort. Det endte med bluescreen og hver gang jeg prøver å starte maskinen når får jeg bluescreen når den prøver å loade windows... Dritt maskin! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er det Tampa Bay - Boston i natt? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Herlig scoring. 1-0, Sharks! Haaper San Jose tar det. Har ikke mye til overs for Red Wings... Wat Red Wings var mitt siste håp. Men hvilken kamp! Intenst. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Haha, jeg gliste fra ore til ore naar Sharks tok det. Bye bye, Detroit! Jeg tror vinneren av San Jose - Vancouver tar Stanley Cup-trofeet. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg håper Tampa tar det, av den enkle grunn at de slo Caps. Vancouver kan dra seg, er så lei av måten alle kysser ræva til Kesler på. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er det noe gang i denne tråden? Er det noen som vet om noen Norske kanaler sender Stanley Cup finalen idag, eller hvor jeg eventuelt kan streame den? Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er det noe gang i denne tråden? Er det noen som vet om noen Norske kanaler sender Stanley Cup finalen idag, eller hvor jeg eventuelt kan streame den? Jeg vet ikke hva du har av betalingskanaler, men Viasat Sport HD og Viasat Hockey sender i alle fall. Her jeg befinner meg er det dessverre ikke noen slike kanaler, så jeg tenkte å se kampen på ESPN America. Den tror jeg skal være gratis. Nettet mitt er tregt nå så jeg orker ikke lete, men for live streaming kan jeg anbefale google. Det burde ikke være spesielt vanskelig å finne en side som streamer... 1 1/2 time igjen nå! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Noen som ser på? Skal være mongo for å ikke finne stream. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå