Ajaco Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det du gjør, er å først bytte om passordet til "sdkfhsdfhksjfh" så flytter du kontoen til en mail du ikke bruker. Så bytter du passordet på den mailkontoen til "fsdlkfhsdhanalkremaksjhdaskdh". Har du noen å anbefale? Så denne i WoW forumet idag, ganske festlig. Vet ikke om person 1 skrev analkrem med vilje, selv om jeg ville tro det. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Faen, du var før meg. Skulle akkurat til å poste den selv. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Haha :!: Hadde vært 10 ganger så morsomt hvis det ikke var med vilje da Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hehe bra denne, hadde vore 10 ganger bedre å sjå inlegget sånn som det var, menmen Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det du gjør, er å først bytte om passordet til "sdkfhsdfhksjfh" så flytter du kontoen til en mail du ikke bruker. Så bytter du passordet på den mailkontoen til "fsdlkfhsdhanalkremaksjhdaskdh". Har du noen å anbefale? Så denne i WoW forumet idag, ganske festlig. Vet ikke om person 1 skrev analkrem med vilje, selv om jeg ville tro det. Det var med vilje ja. Skulle se om folk virkelig gadd å lese et x-antall-sifret ord med "askjdhasaskjdh" Endret 13. januar 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 burde hatt med flere nesten-ord :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bump! Fant ut at alt stemmer. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Bump! Fant ut at alt stemmer. Hva mener du? Endret 19. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Bump! Fant ut at alt stemmer. Hva mener du? Hehe! Tråden var stengt en liten periode siden jeg gikk på en liten landmine... Om alt stemmer med analkrem er en annen sak.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Åja haha, ble nesten enda er gullkorn inni her nå da Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Heh, hadde aldri trodd den skulle havne her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå