Chrisss Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) lurte bare på om det er plass til en Intel® Turbo Memory i pc min ? noen som veit ? Endret 11. januar 2008 av Chrisss Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Intel turbo memory har borti imot ingen effekt... Det blir vel først på den nye Montevina plattformen at du vil merke forskjell, hvis jeg ikke tar helt feil Nei jeg vet ikke om du har plass i pcen Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Intel turbo memory har borti imot ingen effekt... Det blir vel først på den nye Montevina plattformen at du vil merke forskjell, hvis jeg ikke tar helt feil Nei jeg vet ikke om du har plass i pcen okei.. Står at det har 20 % bedre ytelse ved oppstart sånn Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Ingen som veit ? :O Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Uten å ha prøvd det, er jeg nokså sikker på at 20% bedre ytelse får du ikke. Don't believe the hype. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Øk din produktivitet, det er nå slutt ¨på og sitte og se på timeglasset hver gang en starter maskinen eller en applikasjon. Intel® Turbo Memory lar maskinen lære dine vaner og og kan derfor gi deg bedre respons, den gjør dette ved å lagre ofte brukt informasjon i Turbo minnet som sitter nær prosessoren. Dette gjør denne informasjonen raskere tilgjengelig en om den lå på harddisken. Det kan sies at Turbo Memory jobber sammen med Ram minnet og gjør dataflyten rakere mellom harddisk og prosessor. Bra prosessorer blir bedre med Intel® Turbo Memory. Intel® Turbo Memory er kun kompatibelt med Vista, teknoligien er basert på Intel® NAND Flash Memory med støttende software. Raskere oppstart, opptil 20% Raskere start av applikasjoner, opptil 2x Raskere respons på applikasjoner Øk effektiviteten på Vista, Readyboost, Readydrive og Superfetch. Sparer strøm NB! Passer kun til Santa Rosa Chipset og kun med Vista. Husk og sjekke at det er ledig kortplass på hovedkortet, kan være at alle PCIe plasene allerede er i bruk på din maskin. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 men det jer luer på er om det plass ? ingen som veit ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå