NorvegianDad Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kjøp fluepapir.. En kamerat av meg har samme problemet siden de bor rett ved siden av en svær skau. Dette fungerte helt vanvittig bra i fjor vertfall Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) "The Executioner" funker ypperlig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 12. januar 2008 av bcorny Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hver gang jeg plages av ekstreme mengder flue, henter jeg katten. Han dreper. Fliinke pusen. Anbefales. Utmerket antifluemiddel. Også trenger du ikke mate den Endret 13. januar 2008 av Kon o3o Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 "Forsket" litt på en flue hin dagen. Fanget den og holdt den uten vann og mat. Etter en dag slutet den å fly rundt hele tiden og etter to dager var den dau. Så fjerner man all mat skal de dø. Men det er jo ekstremt vanskelig å fjerne alle matskilder. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du eeer så ond Akidon! Men det er vel deror de kalles døgnfluer,tror de bare lever fra 1 dag til toppen en uke før de er dau. Hva sier du,skal ikke ta en starcraft en dag da? Har ikke spillt på leeenge nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva med en sånn en ? Har noen sånne på verandaen evt litt ut i blomsterbedet. fest en sånn i stua når du er på jobb eller er ute. zapper å dreper fluer fort og effektivt. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tja dette er vell vanlige husfluer som lever adskillig lenger. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kjøp en kjøttetende plante eller tre. Funker som f... Det skal jeg gjøre. Har litt problemer med langbein og veps/bier. Så tenkte de kunne være fine å ha. Er det vanskelig å holde slike planter? Støvsuger er forresten genialt for å fjerne langbein-er. Men forebygging mot slike ekle flygeskapninger har jeg enda ikke funnet ut av. Jepp, litt vanskelig å holde sånne planter i live. Ikke for mye vann. Ta en tur til plantasjen! Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tja dette er vell vanlige husfluer som lever adskillig lenger. hmm..ja de lever visst 15-30 dager ifølge wikipedia.. fluen's liv De kan være noe skikkelig dritt om sommeren vertfall Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Har kjøpt meg fluepapir, men det ser ikke ut til å fungere. Har dere noen tips til andre produkter/fremgangsmåter for å fjerne fluer? Har prøvd å fjerne all mat og drikke fra leiligheten. Takk for svar Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 *Med ekstreme forbehold om feil informasjon* Fluer trekkes vel gjerne mot lys. Dersom du har fjernet alt av fristelser, leiligheten er ren og pen, inkludert avfallsbøtter, sluk, m.m. kan det være en ide (ikke skyt meg) å ha vinduer åpne og alt av lys av på dagtid. Mørkt og kaldt inne: fluer trekker ut mot lyset. Samme som at det er greit å unngå å ha vinduene åpne når det blir mørkere ute og du har lys på inne. 1 Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 *Med ekstreme forbehold om feil informasjon* Fluer trekkes vel gjerne mot lys. Dersom du har fjernet alt av fristelser, leiligheten er ren og pen, inkludert avfallsbøtter, sluk, m.m. kan det være en ide (ikke skyt meg) å ha vinduer åpne og alt av lys av på dagtid. Mørkt og kaldt inne: fluer trekker ut mot lyset. Samme som at det er greit å unngå å ha vinduene åpne når det blir mørkere ute og du har lys på inne. Takk. Noen fler forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå