Tallyho Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg hørte noe snakk om at det var mulig å skinne Playstation 3. Noen som har testa dette. Er litt skeptisk til å feste på et vinylklister over pianolakken på konsollen. Kan vel lett bli dårlige resultater, jf. gutta som setter på vinylfilm på rånebilene sine... Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det skal finnes der ute ett el annet sted.. Så et rått front skin panel av Heavenly Sword dama på threespeech.com Let gjennom artiklene der så finner du det sikkert. Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er fullt mulig med skins ja, men er klistremerker... Finnes mange forskjellige til både konsollen og kontrollen: skins @ gamezone.no. Jeg vurderer dette selv, men vet ikke hvor keen jeg er på å ha et klistremerke på min allerede nydelige PS3... en dude som tar skin på sin ps3 Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg tror ikke noen av skinsene har noe type klister eller lim på seg. Det er sånne typer merker man satt på vinduer som barn, blir ingen merker av det. Har selv gjennomsiktig skin på min, for å unngå skrapemerker, men det kan være utrolig plagsomt å få dem på uten at støv fanges under og lager bobler. Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Helt sikker på det? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Helt sikker på det? Nei, selvfølgelig ikke 100%, men tenker bare på det som er mest logisk, og utifra egen erfaring. Eneste måten å finne ut er å kjøpe og se går jeg utifra, evt. sende mail å høre med de som selger skins. Fra www.gamefacegraphics.com Game Face PS3 skins are made from 3 precision cut pieces of high performance 3M vinyl with a high gloss extremely strong laminate which makes it easier to install and gives it a glue-free removal. Endret 29. januar 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Virka jo ganske enkelt å ta det av og på da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå