Mekker`n Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Enig at det kanskje var litt dumt og lage en tråd, men jeg var veldig ivrig... Det er arvelig høyt blodtrykk.. Bestemor har sliti i mange år. Trodde liksom ikke det skulle gå over på muttern siden hun alltid har vært i toppform. Vi har snakka mye om blodtrykket til bestemor før, men muttern har aldri nevt et ord. Da jeg var 10 år var jeg i en bilulykken sammen med familen til en kompis av meg. Faren til han kompisen min kjørte bilen. Fra han begynte og klage om at han var svimmel til vi kræsja tok ca 15 sekunder. Han døde bak rattet av at hovedåra til hjertet sprakk. Normal kar i 50åra. Det smalt godt og jeg fikk et lite støkk i meg av det der. Han sleit med blodtrykket som skulle være under kontroll. yeah right... Ang mor og hu hadde daua så hadde det vært en ulykke, greit nok kjipt. Hadde det vært sykdom eller noe hun hadde holdt skjult hadde jeg blitt skikkelig sur på meg selv ellerno. Hadde blitt en annen situasjon. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke si slik da Mamma har også høyt blodtrykk Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Livet er fælt.. Får tårer i øynene av innlegget ditt Mekker`n. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Livet er fælt.. Får tårer i øynene av innlegget ditt Mekker`n. Da har du et problem. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du har en ganske kvass undertone i postene dine, Jan-Erik.. Haha. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Livet er fælt.. Får tårer i øynene av innlegget ditt Mekker`n. Da har du et problem. Jada Mr jeg er så kul og driter i alt. Den dagen du skriver en historie her om din dødssyke mor så får vel pipa en annen låt Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 altfor mange tøffinger her som bør holde kjeften sin igjen. Slike ting kan skje den beste. Hvis noen ikke har det så altfor bra og vil få det ut gjennom forumet hjelper det ikke stort med troll som skal strø salt i alle sår. Kom dere vekk Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 milf... Er moren din singel? I så fall gi oss nummeret til henne da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 altfor mange tøffinger her som bør holde kjeften sin igjen. Slike ting kan skje den beste. Hvis noen ikke har det så altfor bra og vil få det ut gjennom forumet hjelper det ikke stort med troll som skal strø salt i alle sår. Kom dere vekk Helt enig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) altfor mange tøffinger her som bør holde kjeften sin igjen. Slike ting kan skje den beste. Hvis noen ikke har det så altfor bra og vil få det ut gjennom forumet hjelper det ikke stort med troll som skal strø salt i alle sår. Kom dere vekk Helt enig. Støttes. Noen som er med på å lage en Geocities-side hvor vi uttrykker vårt hat for forumtroll? Endret 16. januar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 altfor mange tøffinger her som bør holde kjeften sin igjen. Slike ting kan skje den beste. Hvis noen ikke har det så altfor bra og vil få det ut gjennom forumet hjelper det ikke stort med troll som skal strø salt i alle sår. Kom dere vekk Helt enig. Hvem er det vi snakker om her? Meg eller Jan-Erik? Jeg var ærlig med mitt innlegg. Jan-Eriks innlegg var ikke morsomt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ikke si slik da Mamma har også høyt blodtrykk Hmm, går selv på tabletter for å holde trykket nede, har gjort det i flere år og ingenting har skjedd. Så lenge trykket holdes tilnærmet normalt er man vel rimelig safe skulle jeg anta... Endret 16. januar 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 altfor mange tøffinger her som bør holde kjeften sin igjen. Slike ting kan skje den beste. Hvis noen ikke har det så altfor bra og vil få det ut gjennom forumet hjelper det ikke stort med troll som skal strø salt i alle sår. Kom dere vekk Er vel noen som har det for seg at når man publiserer en så privat ting på forumet, så har man lov å åpne munnen og si noe( f.eks. sin mening). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mange idioter som er alt for tøff i trynet her.. Men On Topic: Pleier moren din å holde ting skjult for deg/andre? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Mange idioter som er alt for tøff i trynet her.. Å slenge ut at mor si kan denge alle på forumet blir for idiotisk. Trådstarter burde ta til seg all kritikken han har fått, enten den er seriøs eller skrevet på en spydig måte. Å si noe sånt blir for idiotisk. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Hvis du tar deg nær av at moren min denger alle her på en hånd.. haha.. ja da så.. Jeg kaller det dårlig humor og ler av det :!: Kritiserer du alle andre idiotiske ting du finner på forumet her også? Hadde egentlig glemt hele opplegget med at alt går så bra med muttern. Hun har fått nye meds og de funker fint. Viser seg at hun har gått rundt i svima da siste mnd også. Hun sier hvertfall nå at hun har våkna fra en "transe" hun har levd i. Sjuke greier.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Shit.. Men det er bra nå Endret 25. februar 2008 av Torstein1492 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Neida ikke noe bol. Bare min måte og utrykke at hun er i veldig god form. Hun har trent og hatt riktig kosthold hele livet. Du finner ikke mange 55åringer med six-pack. Kan nok garantere at hun vet godt hva som er lurt ang. trening og høyt blodtrykk. For noen år siden hadde hun ekstrajobb som personlig trener på sats så tror hun veit hva hu driver med. Det er derfor dette kom litt brått og veldig uventet... Høyt blodtrykk trenger ikke være forårsaket av dårlig kosthold og latskap. Det kan være pga nyrene, arv, stress, alkohol. hormonforstyrrelser etc. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvis du tar deg nær av at moren min denger alle her på en hånd.. haha.. ja da så.. Jeg gråter meg til sengs hver kveld pga den kommentaren der. Tanken av å bli jult opp av et kvinnfolk gjør så utrolig psykisk vondt. Seriøst "mekkern". Jeg tok meg ikke nær av noe som helst, men om den kommentaren var et forsøk på å være morsom, burde du revurdere hva du mener er "morsomt". Når folk i tillegg "beskytter" deg når du får pes fordi du kom med verdens dummeste slengkommentar kommer jeg med et svar jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg