Gå til innhold

Var på sykehus i dag, møtte mamma

Mekker`n

Anbefalte innlegg

Var på bærum sykehus tidligere i dag for og få en resept. Satt og venta på legen da plutslig min mor kom tuslende ut. Hun så ikke frisk ut.

Hun har liggi der i 2 dager med kritisk høyt blodtrykk. Hun ble skrevet ut når jeg satt der og venta. Hadde visst gått rett i bakken mens hun var på jobb på tirsdag. Høyt blodtrykk er veldig skumle greier...

Hun er treningsnarkoman ut av helvette og banker sikkert alle dere med en hånd så dette kom litt brått på. Hun har visst også tatt trykk medisiner i 2-3år og sliter veldig med dette trykket.

Hvorfor får ikke jeg vite sånt?? Er det noen mødre her som kan forklare meg det??

Blei litt satt ut. Tror jeg skal holde litt bedre kontakt fra nå av :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg hadde blitt litt furten om jeg hadde funnet ut at min mor hadde holdt slik informasjon skjult for meg. Jeg tenker som så at plutselig skjer det noe og det kan være en fordel at jeg er tilgjengelig og vet hva som skjer. Da får jeg heller leve med bekymringen.

Når det er sagt: begge mine foreldre er åpne med slike ting. Kjenner ingen som har blitt "skånet" i så måte heller, men det er vel kanskje poenget, at man ikke skal vite om det :p

Lenke til kommentar

Neida ikke noe bol. Bare min måte og utrykke at hun er i veldig god form. Hun har trent og hatt riktig kosthold hele livet. Du finner ikke mange 55åringer med six-pack. Kan nok garantere at hun vet godt hva som er lurt ang. trening og høyt blodtrykk. For noen år siden hadde hun ekstrajobb som personlig trener på sats så tror hun veit hva hu driver med. Det er derfor dette kom litt brått og veldig uventet...

Lenke til kommentar
Var på bærum sykehus tidligere i dag for og få en resept. Satt og venta på legen da plutslig min mor kom tuslende ut. Hun så ikke frisk ut.

Hun har liggi der i 2 dager med kritisk høyt blodtrykk. Hun ble skrevet ut når jeg satt der og venta. Hadde visst gått rett i bakken mens hun var på jobb på tirsdag. Høyt blodtrykk er veldig skumle greier...

Hun er treningsnarkoman ut av helvette og banker sikkert alle dere med en hånd så dette kom litt brått på. Hun har visst også tatt trykk medisiner i 2-3år og sliter veldig med dette trykket.

Hvorfor får ikke jeg vite sånt?? Er det noen mødre her som kan forklare meg det??

Blei litt satt ut. Tror jeg skal holde litt bedre kontakt fra nå av :roll:

Snakk om å skryte opp sin egen mamma.

Lenke til kommentar

Hva er greia med og legge ut historier som dette på forum, chat og ellers alle andre offentlige steder du man kan finne?

Eksempel:

Da jeg var liten hadde jeg kreft og døde nesten, mamma gråt veldig mye og pappa slo mamma fori hu klagde så mye.

NEWSFLASH: noone cares!

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Hva er greia med og legge ut historier som dette på forum, chat og ellers alle andre offentlige steder du man kan finne?

Det er ofte greit å få ting ut og få respons på det, spesielt når man kan være relativt anonym på et sted som dette. Kanskje kan du treffe noen som har opplevd omtrent det samme og dele erfaringer og tips. Jeg skjønner ikke folk som skriver innlegg i tråder når de ikke har noe konstruktivt å komme med.

Lenke til kommentar

Neida ikke noe bol. Bare min måte og utrykke at hun er i veldig god form. Hun har trent og hatt riktig kosthold hele livet. Du finner ikke mange 55åringer med six-pack. Kan nok garantere at hun vet godt hva som er lurt ang. trening og høyt blodtrykk. For noen år siden hadde hun ekstrajobb som personlig trener på sats så tror hun veit hva hu driver med. Det er derfor dette kom litt brått og veldig uventet...

Snodig, at hun vet hva hun driver med for så plutselig få høyt blodtrykk?

Ikke for å virke ufin, men det rimer ikke helt at moren din er så ekstremt flink ang. trening og slikt, og så havner hun på sykehus...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...