Mekker`n Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Var på bærum sykehus tidligere i dag for og få en resept. Satt og venta på legen da plutslig min mor kom tuslende ut. Hun så ikke frisk ut. Hun har liggi der i 2 dager med kritisk høyt blodtrykk. Hun ble skrevet ut når jeg satt der og venta. Hadde visst gått rett i bakken mens hun var på jobb på tirsdag. Høyt blodtrykk er veldig skumle greier... Hun er treningsnarkoman ut av helvette og banker sikkert alle dere med en hånd så dette kom litt brått på. Hun har visst også tatt trykk medisiner i 2-3år og sliter veldig med dette trykket. Hvorfor får ikke jeg vite sånt?? Er det noen mødre her som kan forklare meg det?? Blei litt satt ut. Tror jeg skal holde litt bedre kontakt fra nå av Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 kommer litt an på forholdet deres da.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hun ikke en sånn "Du skal slippe å tenke på mine problemer"-mor? At hun ikke ahr sagt noe for å ikke uroe deg. Uansett så ville jeg ønsket å vite, og det ville sikkert du og. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tror jeg hadde blitt litt furten om jeg hadde funnet ut at min mor hadde holdt slik informasjon skjult for meg. Jeg tenker som så at plutselig skjer det noe og det kan være en fordel at jeg er tilgjengelig og vet hva som skjer. Da får jeg heller leve med bekymringen. Når det er sagt: begge mine foreldre er åpne med slike ting. Kjenner ingen som har blitt "skånet" i så måte heller, men det er vel kanskje poenget, at man ikke skal vite om det Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hun er treningsnarkoman ut av helvette og banker sikkert alle dere med en hånd. Javel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hun er treningsnarkoman ut av helvette og banker sikkert alle dere med en hånd. Javel. Samme tenkte jeg. Trådstarter: Om mor di boler, sier det seg selv at hun må inn og ut av sykehuset fra tid til annen. Ikke bra for helsa. Endret 11. januar 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Trådstarter:Om mor di boler, sier det seg selv at hun må inn og ut av sykehuset fra tid til annen. Ikke bra for helsa. Man behøver ikke å bole for å få høyt blodtrykk, det holder lenge å leve som om døgnet hadde 48 timer når det egentlig bare har 24 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Neida ikke noe bol. Bare min måte og utrykke at hun er i veldig god form. Hun har trent og hatt riktig kosthold hele livet. Du finner ikke mange 55åringer med six-pack. Kan nok garantere at hun vet godt hva som er lurt ang. trening og høyt blodtrykk. For noen år siden hadde hun ekstrajobb som personlig trener på sats så tror hun veit hva hu driver med. Det er derfor dette kom litt brått og veldig uventet... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 55-årige damer med sixpack? Rawr. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hadde jeg vert deg hadde jeg nå nektet å dele noe som helst fra mitt privatliv med henne. Dette er i hovedsak fordi jeg er like sta som min mor, og er ikke å anbefale.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mamma'n min er sterkere enn mamma'n din. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tror det er få personer her på forumet som kan gi deg et klokt svar på hvorfor mammaen din holdt dette skjult for deg! Rart ja, men ikke noe å gnåle om på et forum etter min mening. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hm fikk den samme meldinga av mamma nå selv Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Var på bærum sykehus tidligere i dag for og få en resept. Satt og venta på legen da plutslig min mor kom tuslende ut. Hun så ikke frisk ut. Hun har liggi der i 2 dager med kritisk høyt blodtrykk. Hun ble skrevet ut når jeg satt der og venta. Hadde visst gått rett i bakken mens hun var på jobb på tirsdag. Høyt blodtrykk er veldig skumle greier... Hun er treningsnarkoman ut av helvette og banker sikkert alle dere med en hånd så dette kom litt brått på. Hun har visst også tatt trykk medisiner i 2-3år og sliter veldig med dette trykket. Hvorfor får ikke jeg vite sånt?? Er det noen mødre her som kan forklare meg det?? Blei litt satt ut. Tror jeg skal holde litt bedre kontakt fra nå av Snakk om å skryte opp sin egen mamma. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 I disse likestillingsdager er det jo morsomt å se litt forandring Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hva er greia med og legge ut historier som dette på forum, chat og ellers alle andre offentlige steder du man kan finne? Eksempel: Da jeg var liten hadde jeg kreft og døde nesten, mamma gråt veldig mye og pappa slo mamma fori hu klagde så mye. NEWSFLASH: noone cares! Endret 15. januar 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva er greia med og legge ut historier som dette på forum, chat og ellers alle andre offentlige steder du man kan finne? Det er ofte greit å få ting ut og få respons på det, spesielt når man kan være relativt anonym på et sted som dette. Kanskje kan du treffe noen som har opplevd omtrent det samme og dele erfaringer og tips. Jeg skjønner ikke folk som skriver innlegg i tråder når de ikke har noe konstruktivt å komme med. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 NEWSFLASH: noone cares! Du brydde deg nok til å komme inn på denne delen av forumet for å syte om at du ikke liker folk som skriver om seg selv, you care! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hun har liggi der i 2 dager med kritisk høyt blodtrykk. Hun ble skrevet ut når jeg satt der og venta. Hadde visst gått rett i bakken mens hun var på jobb på tirsdag. Høyt blodtrykk er veldig skumle greier... Hun er treningsnarkoman ut av helvette og banker sikkert alle dere med en hånd så dette kom litt brått på. Hun har visst også tatt trykk medisiner i 2-3år og sliter veldig med dette trykket. Neida ikke noe bol. Bare min måte og utrykke at hun er i veldig god form. Hun har trent og hatt riktig kosthold hele livet. Du finner ikke mange 55åringer med six-pack. Kan nok garantere at hun vet godt hva som er lurt ang. trening og høyt blodtrykk. For noen år siden hadde hun ekstrajobb som personlig trener på sats så tror hun veit hva hu driver med. Det er derfor dette kom litt brått og veldig uventet... Snodig, at hun vet hva hun driver med for så plutselig få høyt blodtrykk? Ikke for å virke ufin, men det rimer ikke helt at moren din er så ekstremt flink ang. trening og slikt, og så havner hun på sykehus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg