Tharos. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Litt usikker på om denne oppdateringen er gammel eller ny, men fant omtrent ingenting hverken på Google eller her på forumet, så tenkte det kunne være greit å si fra så alle vet det. Ble bedt om å laste ned en oppdatering på ca. 13 MB da jeg startet spillet i dag, og det første nye jeg så var at man nå kan kalibrere lag på både bilde og lyd. Og det funket jeklitt mycket bettre, skal jeg hilse og si! Jeg fant kun én side (Kotaku) som hadde noe om denne patchen (som tydeligvis kom tidligere i USA): Neversoft have a post up on their site about a new patch for Guitar Hero III: Legends of Rock that just went live. The update includes the following changes: * Improve Online Quick Match results and reduce "Failed to Connect to Server" messages. * Introduce calibration screen improvements, helping users with high lag AV systems, and Playstation 3 users with Dolby Digital enabled. * Add the Co-Op Quickplay mode for Playstation 3 users. * Enable the Hyperspeed cheat to work in online games. * Include various stability improvements and fixes. Så, gi oss mer nedlastbare sanger og jeg blir fornøyd! (Neida, fornøyd blir man selvsagt aldri). Endret 11. januar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje dette fikser online problemene vi har hatt tidligere Tharos Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Could be, could be. Har spilt noen ganger med en kamerat da, så det har funket. Mulig det bare var jævla stor pågang da vi testa det? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Oppdateringen er ny for europa ja, den ble sluppet i US 15. Desember. Er enig i at kalibrasjonsdelen nå er mye bedre, det trengtes for oss med HDTV! Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kult, jeg plages veldig av lyd/bilde forsinkelsene på min HDTV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå