aleksanderro Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei, Jeg har lurt på å skaffe meg nye høyttalere om ikke så lenge, og valget står mellom G51 og Z-2300 Jeg er en person som liker trance, hardstyle osv. Så jeg liker MYE bass, og ser at Z-2300 har 64W mer på bassen enn G51. Så da vil jo det si at det er ganske mye mer trykk i bassen enn G51. Men jeg spiller også en god del, og da kan jeg tenkt meg G51 er best, siden det er Surround, samme gjelder film. Har hørt lyden på G51 på veldig lav lyd, og da ble jeg ganske overrasket over bassen, men har aldri hørt lyden på Z-2300. Men det bør også være bra bass selv om man spiller lavt, noe som jeg vet G51 er. Nå tror sikkert mange at jeg bare tenker på bass, men selvfølgelig så betyr de andre tingene også ganske mye. Så hva ville dere gått for, hvis dere var meg? Takk for hjelpen! (Har X-Fi XtremeMusic, om dere skulle lure på det) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Husk at Watt ikke gir noe særlig pekepinne på klar/fin eller buldrende bass eller i det hele hvordan et system spiller. Selv ville jeg valgt G51, pga surround mulighet. Endret 11. januar 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har z-2300, de funker jævlig bra. Det er god lyd, og kraftig bass. Du kan nesten spille så høyt du vil uten av suben begynner og kødde. Jeg valgte jo da 2.1 for produsering\redigering av lyd. Men vis du kjøper z-2300 kommer du ikke til og angre på noen ting. Bassen og volumet for du stilt individuelt på volumbryteren, og man kan stappe inn en 3.5mm minijack. Jeg syns ihvertfall annlegget er verdt 1250,- Jeg får takplatene her i huset til og flytte på seg med bassen. Husk å spill litt forsiktig i starten for å få spilt dem inn. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Vil gjerne høre litt flere meninger før jeg tar den endelige avgjørelsen. Endret 11. januar 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva med å søke på google. feks Logitech Z2300 review? Finner som regel en del da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå