StianL_80 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Topicen sier vel det meste, hva lyser best av de to pærene? Takker for svar Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 kjøp xennonlook du, men pass på at de pærene ikke er malt med blått på utsiden av glasset, det beste er om du får tak i pærer med støpt blått glass. prøv og ta en titt her : http://www.streetdesign.no Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 slenger meg på her.. hvordan er f.eks disse? http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4652 Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvis du skal ha godt lys kjøper du kvalitetspærer fra en kjent produsent. Xenon betyr ikke "jævla godt lys" Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Det er det å finne noen her i landet som selger dette til en hyggelig penge da. Har dere noen gode sider å anbefale? Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vil du simpelthen ha bedre lys, så anbefaler jeg Philips Nightguide. Jeg byttet selv fra noen standard halogenpærer fra General Electrics (greit lys) til disse etter anbefaling fra flere erfarne sjåfører. Osram skal også ha noen kurante pærer i samme prisklasse. Men ikke ta sjansen på ukjente pærer. Fattern skulle spare penger på pærer fra Biltema, og det var nesten uforsvarlig å kjøre ved fartsgrensen på uopplyste veier med disse. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Phillips XtremePower anbefales, disse gir 80% mer lys og hvitere lys uten blått glass, de beste pærene jeg har prøvd hittil. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Spør du meg er xenonlook bare noe dritt. Lyser blå-aktig, men selve lyssterken er bedriten. Anbefaler deg å kjøpe enten Philips X-treme power eller Osram Nightbreaker i stedet. Endret 11. januar 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Xenon-look er bare jåleri (og like lekkert som plastikk-treverk i interiøret). Kjøp heller skikkelige pærer, som f.eks Philips NightGuide. Ulempen med xenon-blå pærer er at de som tidligere nevnt ikke nødvendigvis gir mer og bedre lys, faktisk gir de dårligere kontrast på mørke og våte veier enn pærer med litt mer gultone i lyset. Dette oppleves som "dårligere lys". Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Slenger meg på her og er enig med dsgf og Exiter. Philips NightGuide anbefales. Husk også at lyspærer taper seg over tid. Derfor bør pærene byttes lenge før de ryker. Gjerne hver høst. Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hvorfor ikke kjøpe ekte Xenon ?? Hvis du kjøper 4300K får du veldig bra lys.. Men garantert ikke lovlig.. Denne selgeren har jeg kjøpt i fra og kan anbefale.. 130 dollar inkl frakt, kom 4 dager etter jeg hadde bestilt og betalt. http://stores.ebay.com/Smart4Cars Min erfaring er at 50% bedre lys er bedre enn xenonlook pærer.. Endret 15. januar 2008 av VF-racing Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Da har jeg endelig fått montert alle pærene, så her har dere resultatet Bilen til venstre på bildene har vanlig xenonlook, mens Saab'n til høyre har xenonlook pærer Endret 27. januar 2008 av [dR]MiljO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå