Gå til innhold

Får ikke installert win XP på min Lenovo N200

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil ikke ha vista på laptopen min, men jeg får ikke avinstallert vista, når jeg har satt i XP CD-en får jeg følgende melding når jeg skal til å formattere:

Installasjonsprogrammet fant ingen harddiskstasjoner på datamaskinen.

Kontroller at harddiskene er slått på og koblet til datamaskinen, og at maskinvarekonfigurasjonen er riktig. Du må kanskje kjøre et diagnoseprogram eller installasjonsprogram fra leverandøren.

Så står det at installasjonsprogrammet ikke kan forsette, og at jeg må starte på nytt.

Hvordan får jeg dette til å virke? Har prøvd og gjort litt av hvert via programmene som følger med laptopen, men får ikke frem noe...

Takk for svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du!

en gyllen regel her på forumet er å gjøre ett søk før man starter en ny tråd, da det blant de over ti millioner innleggene her på forumet er stor sannsynlighet for at spørsmålet ditt er besvart fra før. Når det gjelder akkurat ditt spørsmål er det både blitt stilt og besvart flere titalls ganger, vi er kanskje opp i ett tresifret antall, etter at Santa Rosa-maskinene kom på markedet for ett halvt års tid siden.

for å hjelpe deg litt på vei lister jeg kjapt opp de fem første trådene som dukket opp da jeg søkte:

Installere XP på Acer 5920G? = Framgangsmåten!

fra vista home basic til xp

fra Vista til Xp

Nedgradere fra vista --> xp

harddisk sperre? - Nekter å formatere

lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...