Gå til innhold

Bytte ut PSP displayet med en kjappere variant, er dette mulig?

Oly

Anbefalte innlegg

Som kjent finnes det en del etterslep på LCDen til Sony's PSP. Den merkes best i spill med kjappe bevegelser (Tekken: Dark Ressurection) og spill med mye mørke omgivelser.

Har lest en plass på nettet at noen mener skjermen kjører i 100ms, som virker som en stor overdrivelse, men finnes det virkelig mer informasjon om msen til denne skjermen?

Med tanke på den utviklingen flatskjermene har fått de par siste årene, med minimal ms, er det noen som vet om det går an å få tak i uoffisielle skjermer til PSPen men mindre responstid? Finnes dette i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, den gamle utgaven. Det er strengt tatt ikke alle spill etterslepet merkes på, men på spesielt Tekken til PSP merkes det en del med de kjappe bevegelsene.

Har CFW 3.71 M33-4, og har også Quake 1 til PSP (den nye utgaven som støtter hardware-acceleration). I Quake merkes etterslepet hvis man snur seg brått rundt i alle de mørke rommene.

Hadde jo vært greit med en replacement skjerm til PSP med sånn 2ms som flatskjermen til PCen min. Siden det finnes mye uoffisielt fra f.eks. det asiatiske markedet, så burde nesten dette eksistere.

Lenke til kommentar
Modnet har PSP skjermer. Jeg vet ikke om de er noe raskere, men det er i alle fall en PSP skjerm.

Dette må jeg få sjekket opp. Er det noen som har funnet noen info om hvor mye ms det offisielle PSP displayet har? For meg virker det som den mest tekniske informasjonen rundt disse er lukket fra Sony sin side (noen rykter sier 100ms, som jeg ikke tror på).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...