kazzoo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg flyttet til Oslo i høst og tenkte da jeg skulle finne meg et fotballag å spille på. Spilte i 4/6 div på sørlandet før jeg flyttet, og tenkte nå jeg skulle finne meg et lag i 6. div, eller noe der om kring som trener et par ganger i uka. Noen som vet om noen? Jeg bor på Etterstad, rett ved Helsfyr. Lenke til kommentar
markuswaldau Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg flyttet til Oslo i høst og tenkte da jeg skulle finne meg et fotballag å spille på.Spilte i 4/6 div på sørlandet før jeg flyttet, og tenkte nå jeg skulle finne meg et lag i 6. div, eller noe der om kring som trener et par ganger i uka. Noen som vet om noen? Jeg bor på Etterstad, rett ved Helsfyr. Jeg tenkte det samma og jeg flyttet till Oslo från Sverige i februari. Noen som vet vad man ska göra för att hitta ett fotbollslag? Noen som vet var jag kan hitta fotbollslag som söker spelare? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Indre Østham FK http://indreostham.com/index.php?option=co...ge&Itemid=1 Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Indre Østham FK http://indreostham.com/index.php?option=co...ge&Itemid=1 Når trener dere da? Og hvor? Er det et lag for Sørlendinger også da? Ikke bare østfoldinger? Endret 21. februar 2008 av kazzoo Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bruk Speaker for å finne klubbene i området ditt, og du finner litt informasjon som telefon nummer, og da er det bare å ringe og spørre. Er ikke noe vansklig. Gjorde det samme når jeg flytta ut i bondeland Lenke til kommentar
markuswaldau Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Bruk Speaker for å finne klubbene i området ditt, og du finner litt informasjon som telefon nummer, og da er det bare å ringe og spørre. Er ikke noe vansklig. Gjorde det samme når jeg flytta ut i bondeland Tack! Jag finner icke informasjon om klubbar i Oslo. Min norska är inte bra. Kan någon hjälpa mig? Länk? Hur många divisioner finns i Norge? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg ville tro det var 8. Lenke til kommentar
Celtnor Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Bruk Speaker for å finne klubbene i området ditt, og du finner litt informasjon som telefon nummer, og da er det bare å ringe og spørre. Er ikke noe vansklig. Gjorde det samme når jeg flytta ut i bondeland Tack! Jag finner icke informasjon om klubbar i Oslo. Min norska är inte bra. Kan någon hjälpa mig? Länk? Hur många divisioner finns i Norge? Ring Oslo Fotballkrets som helt sikkert kan hjelpe deg videre, tlfnr er: 22 57 97 50 Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vålerenga 3 søker spillere, om det kan være interesse. Tror dem er i 5. divisjon. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bruk Speaker for å finne klubbene i området ditt, og du finner litt informasjon som telefon nummer, og da er det bare å ringe og spørre. Er ikke noe vansklig. Gjorde det samme når jeg flytta ut i bondeland Tack! Jag finner icke informasjon om klubbar i Oslo. Min norska är inte bra. Kan någon hjälpa mig? Länk? Hur många divisioner finns i Norge? Tror det hjelper om du sier i hvor i Oslo du bor. Er vel som en annen har nevnt 8 divisjoner. Lenke til kommentar
markuswaldau Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bruk Speaker for å finne klubbene i området ditt, og du finner litt informasjon som telefon nummer, og da er det bare å ringe og spørre. Er ikke noe vansklig. Gjorde det samme når jeg flytta ut i bondeland Tack! Jag finner icke informasjon om klubbar i Oslo. Min norska är inte bra. Kan någon hjälpa mig? Länk? Hur många divisioner finns i Norge? Tror det hjelper om du sier i hvor i Oslo du bor. Er vel som en annen har nevnt 8 divisjoner. Tack för all hjälp. Jag har fortfarande inte hittat något lag men jag letar vidare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå