tmn Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei! Har benyttet meg av Amobils RSS-feed for å holde meg oppdatert på nyheter. Merket at etter designendringen har RSS-feeden vært utilgjengelig. Er det ny adresse til feeden eller er den fjernet? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bare surr med amobil.Kunne ventet til det blir litt mer stabil å legge ut. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Enig!! Gi meg RSS! jeg er avhengig! er seriøst aldri inne på amobil etter design-endringen, fordi jeg alltid har havnet der pga rss tidligere... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg vil da tro Amobil velger å legge opp igjen sin RSS Feed.. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vi er klar over at det er noe tull med RSS-feeden, og vi holder på med å få denne på plass i skrivende øyeblikk. Beklager bryet! Lenke til kommentar
Karlstad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Heisann! Som dere dessverre har fått erfare, så har RSS-feeden vært utilgjengelig siden designskiftet. I dag har vi fått ordnet dette, og den er nå tilgjengelig fra samme adresse som før (http://www.amobil.no/feeds/general.xml) Lenke til kommentar
tmn Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Supert! Mange takk! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå