mcgroven Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Denne sommeren kan du og kompisene dine konkurrere i de Olympiske leker. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Håper bare det blir en smule bedre enn de forrige OL og Vinter OL titlene, eneste gode OL spillet var vell Atlanta OL til PlayStation i sin tid Der var det jo også haugevis av grener å velge mellom Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Synd det ikke kommer til Wii. Mange ol-grener som egner seg godt til Wiimoten! Lenke til kommentar
vcx Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Synd det ikke kommer til Wii. Mange ol-grener som egner seg godt til Wiimoten! Dette spillet både høres og ser kjempekult ut. Blir bra å se hvordan utfallet blir! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dette er et spill jeg gleder meg veldig til, har brukt mange timer på Athen 04, som jeg synes var et bra spill, med unntak av noen svake øvelser. Multiplayer med kamerater slår fortsatt godt ann, som ny eier av PS3 ser jeg fram til å prøve dette og forventer bra grafikk og god internettspillmodus. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tar sikkert ikke med turning i spillet, hvis de gjør det, så er det ene og alene grunn til at jeg kjøper det Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er bare ett bra sommer-idretts spill, Track 'N Field! Genialt spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg