Gå til innhold

Bra grindespots, noen som har tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere holde kjeft? Han spør ikke om deres mening om botting, han spør om et tips!?

Er det så ****** vanskelig? Jeg blir så utrolig irritert!

 

Såå skal jeg svare på spørsmålet til trådstarter:

Er dette din første char vil jeg anbefale å ikke botte siden du vil gå glipp av mye spennende, men selvfølgelig er det opp til deg.

Vær forsiktig når du botter, blir du tatt er det ingen nåde.

Bruk som du selv sa; steder med lite folk så du ikke vil bli reportet.

Hvor? Jeg er helt grønn på dette, men det kunne jo kanskje funket bra på de orcene (22-24) som er i fjellene mellom Wetlands og Loch Modan? Kanskje du mangler 1-2 levle® for det, men jeg vet ikke. Ellers kan du alltids finne øde steder av soner.

 

Var det jeg hadde å si, håper det hjalp litt selvom jeg ikke vet så mye om dette.

Og til dere som whiner om at det er juks; vær så snill og whine om dette et annet sted! Denne tråden er ikke her for at dere skal whine om at botting er juks.

Lenke til kommentar
Kan dere holde kjeft? Han spør ikke om deres mening om botting, han spør om et tips!?

Er det så ****** vanskelig? Jeg blir så utrolig irritert!

 

.......

 

Var det jeg hadde å si, håper det hjalp litt selvom jeg ikke vet så mye om dette.

Og til dere som whiner om at det er juks; vær så snill og whine om dette et annet sted! Denne tråden er ikke her for at dere skal whine om at botting er juks.

buhu!.. alle er så slemme :cry:

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Skjerp dere folkens, seriøst, skjerp dere. Greit dere misliker folk som jukser men dere trenger ikke å starte med en slik latterlig oppførsel av den grunn.

 

Mannen spør etter noe konkret som et grindepunkt. Dere vil vel svart han ordentlig hvis han ikke hadde innkludert at han jukset?

 

Glem ikke nettiketten og forumets regler. Er dere uenig i postens mening og mener den strider med noe reglemang, rapporter. Vekker den avsky og dere ikke klarer å komme med noe fornuftig å svare med, så gå ut av posten. Vanskeligere er det ikke.

 

Makan.

Lenke til kommentar
Skjerp dere folkens, seriøst, skjerp dere. Greit dere misliker folk som jukser men dere trenger ikke å starte med en slik latterlig oppførsel av den grunn.

 

Mannen spør etter noe konkret som et grindepunkt. Dere vil vel svart han ordentlig hvis han ikke hadde innkludert at han jukset?

 

Glem ikke nettiketten og forumets regler. Er dere uenig i postens mening og mener den strider med noe reglemang, rapporter. Vekker den avsky og dere ikke klarer å komme med noe fornuftig å svare med, så gå ut av posten. Vanskeligere er det ikke.

 

Makan.

Men du raporterte ikke bare, fordi?

Lenke til kommentar
Men du raporterte ikke bare, fordi?

 

Hvordan vet du at jeg ikke rapporterte det og? Ja jeg vet du ikke skal skrive noe i emner du rapporterter men enkelte ganger tar jeg bunntenning over enkeltes oppførsel. Dette er et eksempel.

moralpolitiet bear slår till igjenn. En spør om hjelp til å jukse, andre sier det er dritt med juks. Nei nå gikk de over grensa, tenk å være så korttenkt at man mener juks er feil ..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...