Gå til innhold

Asus p5n+t Deluxe - noen som benytter?

Torekm

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurte bare på om det er noen der ute som benytter dette Hket uten problemer. Kjøpte det nylig sammen med Vista 64 Oem, og det virker og fungere dårlig. Lurte derfor på om det er noen andre som har gode eller dårlige erfaringer med det. Eventuelt hvilket OS dere benytter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg lurte bare på om det er noen der ute som benytter dette Hket uten problemer. Kjøpte det nylig sammen med Vista 64 Oem, og det virker og fungere dårlig. Lurte derfor på om det er noen andre som har gode eller dårlige erfaringer med det. Eventuelt hvilket OS dere benytter.

Alle slitter med dette HK nå, ingen får installert vista på det..

Har prøvd i 2 dager nå selv, prøv å lese deg fram og se om noen får det til snart :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har fått maskinen opp å gå nå.. mer flaks enn forstand:

Sett både Cpu og ram til 800mhz ... la volt stå på auto. Voila .. nå fungerer det her. Har ikke krasjet på 1 time ca.

Menne kommer fremdeles til å skifte slik som det er nå.. gidder jo ikke kjøre med systemet klokket ned..

Lenke til kommentar
Har fått maskinen opp å gå nå.. mer flaks enn forstand:

Sett både Cpu og ram til 800mhz ... la volt stå på auto. Voila .. nå fungerer det her. Har ikke krasjet på 1 time ca.

Menne kommer fremdeles til å skifte slik som det er nå.. gidder jo ikke kjøre med systemet klokket ned..

Det er jeg faen meg enig i :thumbdown:

Her i huset kjøres alt på 1066MHz med XP og Quad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...