Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gå til http://www.blogbox.no/iphone/plists/ i nettleseren for å bla gjennom alle pakkene sourcen har. Hvis det er mer dere vil ha lagt til er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Sykt bra det diskusjon.no themet ditt Thomas. Bruker det selv nå........håper det kommer noen flere themes her;) Takker : D Kommer til å dukke opp flere på Touchnorge neste måned når jeg får kjøpt webhotell : D midlertidige siden http://touchnorge.890m.com/ EDIT: Rabbid, kan jeg få en kopi av filsystemet ditt til sourcen? skal ikk legge den ut eller noe, vil bare lære : D Endret 28. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Kunne jeg og fått det? (Hvis du gidder, mail er [email protected]) På Diskusjon.no Themet får jeg opp en feilmelding og det er eneste gangen jeg har fått en feilmelding i Installer. Noen andre som har fått den? (Error. Package download failed!) Lenke til kommentar
TroVid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sykt bra det diskusjon.no themet ditt Thomas. Bruker det selv nå........håper det kommer noen flere themes her;) Takker : D Kommer til å dukke opp flere på Touchnorge neste måned når jeg får kjøpt webhotell : D midlertidige siden http://touchnorge.890m.com/ EDIT: Rabbid, kan jeg få en kopi av filsystemet ditt til sourcen? skal ikk legge den ut eller noe, vil bare lære : D Kul side, kommer til å følge med der framover Stå på.... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Er det mulig å legge ut PDF filer i Installer.app og gjøre at når du laster de ned havner de i PDF mappen? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Er det mulig å legge ut PDF filer i Installer.app og gjøre at når du laster de ned havner de i PDF mappen?Jepp, du kan laste ned hva som helst egentlig.' EDIT: Er en feil på repoet, den henter ikke filene fra iphone-mappa , skal fikse det nå. Endret 28. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Prøv igjen nå, oppfrisk kildene, så skal alt være i orden. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Det jeg lurer på er om jeg legger ut en PDF fil, kan jeg velge at den skal havne i PDF mappen på iPoden slik at jeg finner den på PDFViewer programmet, eller vil dette skje autoamtisk? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det jeg lurer på er om jeg legger ut en PDF fil, kan jeg velge at den skal havne i PDF mappen på iPoden slik at jeg finner den på PDFViewer programmet, eller vil dette skje autoamtisk?Du må selv velge hvilken mappe filen skal plasseres i, bare studer plist-filene. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe, fant ut at repoen plutselig sluttet å virke, vet ikke hva det var, men tror det var noe med filrettigheter og så videre. Funker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå