chberge Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Det er ditt valg, hvis du klarer å lage themes og liker det, bare bruk det. Dette er for de som ikke lager sine egne, ikke gidder, eller ikke klarer, så kan de være med å komme med innspill på hvordan de vil at et theme skal se ut. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kom med et innspill jeg da, men ble visst blankt avvist Lenke til kommentar
chberge Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Direkte avist ble det ikke. Vi har ikke begynt på selve ikonene enda, holder på med bakgrunnen, for å sa lage ikoner som passer til. Firefox logoen passer egentlig ikke nei, men personlig synes jeg den er stiligere enn Safari sin. Men det jeg vil er at vi skal lage våre egne ikoner. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jaja, du får bare ha det lille temaet ditt som du vil da, men Firefox-logo er uansett helt upassende. Hvorfor det? Firefox er jo internett selv om det ikke er "Safari". Jeg klarte ikke å finne en Safari logo som var spessielt fin, liker ikke det kompass greiene Så jeg syntes Firefox e.l tar seg bedre ut. Det er MIN mening ivertifall. Jeg aner ikke hvordan jeg bytter ikoner på touchen så jeg håper dere har de samme ikonene som på eksempelet hehe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Diskusjon.no temaet mitt for de som vil ha Diskusjon.no.zip Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Kan lage Installer.app Source for den hvis dere ønsker Endret 28. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hvis du klarer å lage source så ja takk! Har du et sted å hoste den og eller? Endret 28. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ca. neste måned får jeg penger , da blir det muligens Nytt webhotell og domene udner touchnorge.net ! yay, kan sikkert hoste den der : ] Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har muligens også mulighet til å hoste den på www.bechspace.org/touch eller noe... Hvordan lager du source? Har du en link til en tutorial eller noe? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Legger opp en midlertidig source på http://www.blogbox.no/iphone (inneholder en del flere pakker også ) snart. EDIT: Laster opp nå, vil gjerne ha tilbakemeldinger om eventuelle problemer. Endret 28. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Ok... Si ifra når den er klar til bruk! Har du en link til en side for hvordan man lager sourcer? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 - Begynte å lese her: http://modmyifone.com/wiki/index.php?title...r_Installer.App - Så studerte jeg andre pakker, og så på Installer.app-siden Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Finns det automatiske script så du kan legge ut packages i sourcen med en lett utfyllingsform og fil opplaster? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Finns det automatiske script så du kan legge ut packages i sourcen med en lett utfyllingsform og fil opplaster?Tror ikke det, men kan godt mekke noe sammen om det er mange nok som har behov for det. BTW: Prøv å legg til repoen nå: http://www.blogbox.no/iphone/ og prøv det ut. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Adder den nå! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jadda, der fikk vi en untitled source Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Addet! Hva heter mappen/e som hører til ? Du skrev "og noe annet" over, er det fra denne Sourcen jeg har fått en GBA mappe? =) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jadda, der fikk vi en untitled sourceFunker det hos dere? Bruker iPhone, så vet ikke helt hvordan det går hos iPod Touch. Temaene ligger i Themes (Summerboard) og så ligger det noen .bin-filer i Games. Endret 28. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
TroVid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sykt bra det diskusjon.no themet ditt Thomas. Bruker det selv nå........håper det kommer noen flere themes her;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå