Gå til innhold

iPod Touch tema - Vi skal lage et tema


Anbefalte innlegg

iPod Touch tema - Her kan du komme med innspill til et iPod Touch tema som vi skal lage.

Når det er fedig kommer vi til å legge det ut så de som vil kan bruke det. Her kommer det til å komme en rekke forslag, vennligst gi respons, vårt mål er å skape et theme som flest mulig vil bruke og like. Skriv gjerne ønsker for ikoner for diverse prorgrammer osv og.

Endret av chberge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
So far so good fra min side:

snap_205137.png

 

snap_205241.png

 

 

Touchen min monga seg .. måtte restore.. så ikke forvent nye bilder eller oppdateringer fra min side idag-.

 

 

Bildene fungerer ikke :o

 

Ooops! Beklager, bildene fungerte når jeg oppdaterte. Det var sinnsykt bra laga! muligheter for at jeg kan få samme theme??? :D hvor kan jeg forresten finne ut hvordan man lager themes?

Lenke til kommentar

Det er ikke så vanskelig å lage themes. For tiden holder jeg, Tho-mas og ThomasT-93 på å lage en felles theme som vi skal legge ut til nedlastning her. Vi kommer til å legge ut ideer og tanker her etterhvert for tilbakemeldinger, så følg med her så finner du forhåpentligvis et kanon theme her om noen ukers tid. Hvordan du lager themes er ikke så vanskelig, du trenger et bilderedigeringsprogram, og så lager du bilder, og legger de over. Søk på google, mange fine guider der.

 

Her er et av mine forslag til bakgrunn så langt:

post-147915-1200084269_thumb.jpg

Endret av chberge
Lenke til kommentar
Klarte å fikse Touchen her er ny bakgrunn jeg laget:

Docken er også selvlagd.

 

snap_225107.png

 

snap_225047.png

Kjempebra! diskusjon.no theme :D Du burde legge ut themes på nettet! Er virkelig et kunstverk, spessielt den du hadde før Touchen klikka ;) Keep it Coming!

 

 

btw Takk for tipset chberge! stå på, jeg kommer til å laste det ned når dere blir ferdig. Jeg har nok ikke skills nok til å bli med å lage :p hehe

Lenke til kommentar

Det beste hadde vært om vi laget et sånn web ikon for nettleseren, uten at det viser at det er safari eller firefox. Rett og slett vårt egent webikon. Det synes jeg hadde vært det beste.

 

Her er et eksempel på et typisk internettikon som ikke har noen sammenheng med noen nettleser. (Raskt laget i PS og tegnet for fri hånd, så ikke kritiser beine streker osv, dette er bare et eksempel).

post-147915-1200247959_thumb.png

Endret av chberge
Lenke til kommentar
Personelig synes jeg Firefox ser mye finre ut enn Safari ikonene.
Ja, men det er ikke Firefox på iPhone.

 

Tenk deg om før du sier noe.

Tenk for eksempel et vista theme med vista ikoner, da håper jeg ikke du tenker: "Det er jo ikke vista mapper og funksjoner på iphone eller iTouch, så hvorfor skal de være der"

Måten du tenker på er rett og slett dum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...