eirik845 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) halla vil ha en nokia e51 men gidder ikke punge ut 2500 kr så lurte jeg på hvem som selger den billigst med abonomang? skal forsette med onecall så priser på abonomanget er lite intrisant å vite.. må være uten opratør lås da.. og greit vis det går ann å kjøpe seg ut fordi det er lenge å betale på en telefon i 1 år.. er supertalk det billigste fra elprice? SuperTalk 12 mnd. bindingstid 789,- Minste total pris i bindingsperioden: 2.337,- var ikke så mye å spare men det er jo greit nok siden man deler opp prisen... fra yatack.. 12 mnd Mobil Pluss, Totalpris: 2 277 de har også bedrift abenomang til 2077 eller noe men det kan vel ikke jeg bestille.. mhv Eirik Endret 11. januar 2008 av eirik845 Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Netcom.no 590kr med supertalk 129kr mnd, totalpris 2138 + gratis frakt(kan også sendes på døren) Telefonen er IKKE operatørlåst! jeg bestilte meg der og fikk min for et par dager siden rett på døra helt gratis. Jeg opprettet meg et nytt nr med mobilen slik at jeg bruker kun nye abonemanget for å betal ned på mobilen. Kun 129 kr mnd Du kan også si opp abonemanget med en gang og da koster det 1500kr(begyr) + 590kr(mobil) = 2090kr. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå