Gå til innhold

Dykkesteder? Rogaland

Anbefalte innlegg

Tidligere var denne tråden om en tur til Danmark, som lå så langt i fremtiden at den var urelevant.

Har i ettertid sett at denne "Danmark"-tråden var så flau å ha liggende ute, for jeg fikk overhodet ikke noe ut av den.

Derfor har jeg bestemt meg for å endre dette innlegget til noe jeg virkelig bryr meg om, og som er relevant i forhold til nåtiden.

Er lidenskapelig interessert i fridykking (uten oksigentank og tyngre dykkerutstyr), og er stadig på utkikk etter nye steder å utforske. Det eneste jeg frykter, er strømninger som kan være farlige for meg når jeg er ute på "dykketur".

Lurer på om det er noen brukere av dette forumet som vet noen bra fridykkeplasser på Vestlandet eller Sørlandet?

Bor selv i Rogaland, så Rogaland er å foretrekke. Ferskvann eller saltvann spiller forøvrig ingen stor rolle, så lenge det er klar sikt, og ting å se på. Er greit med tips om Sørlandet også, i tilfelle vi reiser på ferie der en gang;)

Håper også at dette nye emnet faller mer i smak hos folk enn en tråd om en Danmark-tur 4 år inn i fremtiden! :p

NB! Dette innlegget burde kanskje finne sted under "Sport og Fritid", men ettersom det opprinnelige innlegget lå her, var jeg nødt til å publisere innlegget her i stedet.

Endret av galexon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt i tråden, vet jeg det er uhyre tidlig å begynne å planlegge en slik tur allerede nå.

Jeg ville bare vite om noen hadde noen synspunkter på hvor gammel man burde være før man la ut på lengre bilreiser. Det er jo selvfølgelig individuelt, alt etter hvor erfaren man er bak rattet.

Har gjort noen endringer på tråden, slik at det ikke ser fullt ut som en kontrollfrik som vil ha alt planlagt flere år i forveien!

Lenke til kommentar
Hvorfor har denne tråden totalt skiftet emne og topic?

Det er fordi jeg ikke vet hvordan jeg sletter et emne jeg allerede har startet. Hadde det vært mulig, ville jeg slettet det istedet for å endre topic. Jeg har begrunnet dette i det nye emnet.

Om du vet hvordan jeg sletter emnet, ville det vært fint om du delte dette med deg:P

Det første emnet ble lagt ut uten å tenke meg stort om, så jeg ville fjerne det, fordi det er lite relevant å skrive om en tur som skjer først om 3-4 år.

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på hvordan man sletter en post. Men det er jo helt greit å bytte tema. Jeg er også glad i å dykke :) Men jeg gjør det kun når jeg har anledning til å gjøre det. Jeg pleier liksom ikke å kjøre til et sted for å dykke. Jeg vet ikke noe særlig om bra steder i Rogaland siden jeg bor et stykke unna. Men kan jo være kjekt å vite i tilfelle jeg skal oppover en gang ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...