øl_i_tastaturet Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heisann! Jeg har fått noen bittesmå prikker på flere steder på kroppen som klør noe jævlig. Jeg hører det er flere som har det også, og jeg lurer da på om noen vet hva det er? Og om det er farlig? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Du kunne ikke la være du? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Testet å bruke hydrokortison på utslettet? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Testet å bruke hydrokortison på utslettet? Hm, nei - kan jo prøve. svetter du lite? Svetter normalt tror jeg? Dusjer du mye? En gang om dagen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dusjer du mye? En gang om dagen. Dusjer du lenge? Selv så har jeg relativt sett problemhud, og avhengig av lange dusjer så tror det henger sammen. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 får kanskje litt tørr hud om du dusjer for ofte? grunnen til eg spurte om svetting var fordi, dei som ikkje svetter like mykje som dei bør, får ofte kløe, men trur uansett ikkje det skulle ha så mykje å sei. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Dusjer du mye? En gang om dagen. Dusjer du lenge? Selv så har jeg relativt sett problemhud, og avhengig av lange dusjer så tror det henger sammen. Jeg dusjer maks 15 minutter. Men nå har det seg slik at dama mi har fått det også. Pluss noen andre venninner av henne. Som jeg vet om værtfall. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det kan høres ut som psoriassis eller eksem. Du burde ihvertfall sjekke det hos legen.. Det med at dama di ahr fått det også vidre høres mystisk ut. kan det være smitsomt? Det kan også være at kroppen din reagerer på vinteren som er kommet. Noen reagerer på fuktighet på den måten, og det kan være tilfeldigheter som gjør at dama di og venninnene også har fått det. kom deg ihvertfall til legen. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det kan være så mye, Skabb , kjønssykdom , kan være smittsomt ta en tur til legen du. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Begrenset informasjon så langt, men kan det være skabb? Skabb er noe som smitter ved kroppskontakt eller dårlig hygiene/renhold hjemme. Tidl samboer og eg fikk skabb kort tid etter at vi flyttet sammen for en del år tilbake. Det klør noe grusomt, spesielt på intime områder. Hun fikk det bort ved å bruke en salve hun fikk på apoteket. Etter to slike behandlinger hadde eg fortsatt ikke blitt kvitt det og måtte ty til noe som henter benzylettellerannet. Lykke til. Det var godt å bli kvitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå