k-orm Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Billigste 8800GT som er på lager jeg fant er Gainward sit. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Da har jeg bestilt denne: DENNE Kan noen bekrefte at alt passer sammen, og at jeg ikke trenger noe mer for å fyre opp en PC som fungerer? Hvor mye tror dere jeg kan klokke CPU`en med stabilt system hele tiden? Har DVD-rom forresten. Endret 11. januar 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Passer sammen, men du burde heller kjøpt E6750 og spart litt penger, klokkes lett opp til 3GHz uten å tenke noe mer over det. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Passer sammen, men du burde heller kjøpt E6750 og spart litt penger, klokkes lett opp til 3GHz uten å tenke noe mer over det. Jaok. Jaja, da har jeg hvertfall litt og gå på! (Whatever that means ) Anyways, takk for god hjelp! Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) En kompis sa det ikke var nok 6-pin kontakter på PSU til skjermkortene, da de trenger 2 hver! KAN NOEN HJELPE MEG, EVN.T AVKREFTE DETTE?! EDIT: Han så feil. Sjekka dette bilde: DETTE Der er det bare èn 6-pins PCI ex . Ikke bare jeg som ser dette håper jeg? EDIT2: Å herregud. Er det bare èn 6-pins kontakt på PSUen?! PSU - INFO DETTE BLIR BARE ROT! Tror jeg har skjønt det nå. Kan vel bruke den 6+2 kontakten på samme måte som 6pins`en. Beklager for whining og "noobing". Seint på kvelden. Endret 12. januar 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Og da kommer det aller siste (hopefully) spørsmålet mitt! Er det 4 pins strømutgang på HK mitt? CPU kjøleren jeg har valgt (Zalman CNPS9700) krever nemlig en slik! Noen som kan svare meg på dette! Tusen takk for all hjelp! EDIT: Fått svar=) Endret 14. januar 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå