BlastFM Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg trenger en ny 1000W PSU. Er det noen som har gode forslag? Det må være meget stabilen 12V rails. Fint hvis det er noen som har referanser eller har prøvd en som er bra. Alle forslag taes imot med takk. Mvh Jon Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kjøpe akkurat en 1200 W-PSU til megselv. Kosta ca 150 kroner mer enn 1000-wattern, så tok den i stedet. Er en ThermalTake ToughPower 1200 W W0133. Utrolig bra. Gir stabile spenninger på opp til 100 A ved 1200 W, funker veldig bra til overklokking. Tror det var 0.07 V avvik på 12-volten på den testen. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 PC Power & Cooling lager noen heeeelt ville PSUer som har ørten års garanti, og er HØYT verdsatt blant overklokkere. Grunnen til det er selvsagt det du søker - svært stabile spenninger uansett hva du måtte la den lide seg gjennom. Alle AMD-verdensrekordene mine er satt på et system med en 750w PC Power & Cooling Silencer som blodpumpe, uten problemer av noe slag. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og har blitt flyttet til Strømforsyninger. Samtidig er et innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Support-PCB Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hej om jag vore dej skulle jag kolla upp en xigmatek. har fått väldigt bra resentioner i tyskland. Kommer även säkert komma ut på tester i skandinavien inom en snar framtid. Vissligen kostar den lite mer än vissa andra. XIGMATEK NRP-HC1001 No Rules Power Supply Series 1000W Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 PC Power & Cooling lager noen heeeelt ville PSUer som har ørten års garanti, og er HØYT verdsatt blant overklokkere. Grunnen til det er selvsagt det du søker - svært stabile spenninger uansett hva du måtte la den lide seg gjennom. Alle AMD-verdensrekordene mine er satt på et system med en 750w PC Power & Cooling Silencer som blodpumpe, uten problemer av noe slag. Hvilke verdensrekorder? bilde/link? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 PC Power & Cooling lager noen heeeelt ville PSUer som har ørten års garanti, og er HØYT verdsatt blant overklokkere. Grunnen til det er selvsagt det du søker - svært stabile spenninger uansett hva du måtte la den lide seg gjennom. Alle AMD-verdensrekordene mine er satt på et system med en 750w PC Power & Cooling Silencer som blodpumpe, uten problemer av noe slag. Hvilke verdensrekorder? bilde/link? http://ripping.org/database.php?act=records Se etter et norsk flagg, og nicket knopflerbruce. Du finner vel 19 WR's, om jeg ikke har sett feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå