Gå til innhold

er det værdt 400kr og ta steget til 4X fra 2.4X? (DVD+R)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
chief... hvor mange DVD plater tror du du kommer til å brenne per dag!?

det er søren meg plass til 4.7Gig... ;)

Jeg husker en fyr jeg... Han sa følgende bevingede ord: "640k er nok for alle, i overskuelig fremtid." Noen som ser likheter? :lol:

-KJ

Det er jo nettopp det jeg tenker på! 4.7Gig er absolutt lite! Om jeg skulle kjøpe meg en DVD brenner idag, er ikke det for å kopiere DVD filmer, fordi det ikke er mulig likevel da aller er større enn 4 700 000 000 byte (da går det vel 25 min på en 2.4 og 15 på en 4 spin brenner). Jeg vil ha en DVD brenner for å bli kvitt ting på disk som jeg ikke gidder å brenne på CD'er for det blir for tåpelig (serier der det er plass til en eller to episoder av en serie på en CD), vi snakker om MP3 backup på en fire disker har man jo fått tatt backup av den samlingen! (Ja, jeg har rippet alt selv fra mine egne CD plater som jeg har betalt for med mine egne penger som jeg har tent ved å arbeide som det normenn skal gjøre!) Det er alltid en som må kommentere når noen lister opp hvor mye MP3 de har, at man da sliter om de kara som ikke liker sånt leser det!.

Så da er det selvsagt greit å få brent ut de seriene litt fort, ellers er det jo ikke interessant lenger! Og så er det en sånn tid som kommer fremmover, ja.. fremtiden var det vel de kalte det! 4X, hmm... jeg husker fortsatt min første CD brenner, 2X... å vi rulte gata da... Tror vi betalte omtrent som en 4X DVD brenner koster idag! Og da var det samme sak, 650mb hvor ofte skal du brenne ut 650mb (halve harddisken liksom... seriøst det var jo litt mye da) idag, brenner jeg i gjennomsnitt ut minst en CD pr. dag!

Så til deg som mener det er mye med 4,7 gig, det er det da altså ikke. Og ja de kommer til å bli flittig brukt (brennerene altså).

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...