tudelu Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heisann hoppsann! Kan noen fortelle meg om det er gunstig for meg å få en asus F3SR levert med vista, kontra xp home? Jeg tenker da på veeeentetid under bruk. Ønsket er xp forhåndsinnstallert, men laptopen er levert med vista fra leverandør, så jeg må evt kjøpe en xp lisens i tillegg, og sørge for drivere selv. link: http://www.psdata.no/ps.asp?it=135355 Takker for alle svar. Lenke til kommentar
tudelu Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 bump bump bump Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 refererer følgende punkt fra Netiketten: Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. her har det ikke gått fire timer engang. Hvis du uansett ikke har mulighet til å få maskinen levert uten Vista, taper du jo ingenting på å først prøve ut vista og så se om du trives med det, for så å eventuelt gå til anskaffelse av en XP-lisens. XP-drivere er vanligvis ikke noe problem å skaffe til de fleste nyere laptop'er. Lenke til kommentar
tudelu Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 sorry. skal sette meg bedre inn i reglene as we speak. takk for svar forresten Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ventetiden under bruk skal ikke være noe værre. Betaversjonen av Servicepack 1 er allerede ute, og det er ikke alt for lenge til den skal være ferdig. Der er det fleste barnesykdomer og feil rettet. Jeg har selv nettopp bestil meg en Asus i F3sr serien, men har foreløpig ikke fått den enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå