ponnyslaedtis Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 noen som kan hjelpe meg å finne ett greit skjerm kort har radeon x1800xt 512mb ramm men det begynner å bli daut så er åpen får forslag Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 trenger nytt skjermkort menn vet ikke hva Trur du damene vet det bedre? Like godt vil jeg tippe, hvilket hovedkort har du? Hvilken cpu og hvor mye penger skal du bruke. Gameing? Lenke til kommentar
ponnyslaedtis Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 trenger nytt skjermkort menn vet ikke hva Trur du damene vet det bedre? Like godt vil jeg tippe, hvilket hovedkort har du? Hvilken cpu og hvor mye penger skal du bruke. Gameing? har msi k9diamond am2 5200+ 2 gigg ram og vill helst ikke bruke noe mere enn2500 3000 max Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Edit Ble litt usikker da jeg bare finner MSI K9N som Diamond og ikke bare K9 Sjekk om hovedkortet ditt støtter CrossFire eller SLI Endret 11. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Siden du allerede har et ATI kort hvorfor ikke kjøpe et nytt?? :!: HD3870 512mb er et meget bra kort og koster ca.1500kr Sjekk forumet og/eller prisguiden for mer info Endret 11. januar 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Edit Ble litt usikker da jeg bare finner MSI K9N som Diamond og ikke bare K9 Sjekk om hovedkortet ditt støtter CrossFire eller SLI Endret 11. januar 2008 av War Lenke til kommentar
ponnyslaedtis Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Edit Ble litt usikker da jeg bare finner MSI K9N som Diamond og ikke bare K9 Sjekk om hovedkortet ditt støtter CrossFire eller SLI det støtter sli Lenke til kommentar
ponnyslaedtis Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Siden du allerede har et ATI kort hvorfor ikke kjøpe et nytt?? :!: HD3870 512mb er et meget bra kort og koster ca.1500kr Sjekk forumet og/eller prisguiden for mer info men du skjønner det at ati har vell ikke sli? har hatt litt lyst til å prøve det men takk får tipset skal sjekke det skjermkorte Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Støtter hovedkortet SLI og ikke CF så sier det seg selv at GF kort er å anbefale med tanke på 9 serien som kommer ut og senker prisene så du kan kjøpe enda et kort om noen mnd for en tusenlapp og kjøre SLI. Lenke til kommentar
ponnyslaedtis Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Støtter hovedkortet SLI og ikke CF så sier det seg selv at GF kort er å anbefale med tanke på 9 serien som kommer ut og senker prisene så du kan kjøpe enda et kort om noen mnd for en tusenlapp og kjøre SLI. hvor mye xtra ytelse vil jeg kunne få med å kjøre sli? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Effektiv grafikk i mellomklassen Denne så du vel på forsiden nå. Ytelsen i sli varierer fra spill til spill og cpuen. Det her er fra spillet F.E.A.R. om jeg husker rett Det er 3SLI da. Endret 11. januar 2008 av War Lenke til kommentar
ponnyslaedtis Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Effektiv grafikk i mellomklassenDenne så du vel på forsiden nå. Ytelsen i sli varierer fra spill til spill og cpuen. Det her er fra spillet F.E.A.R. om jeg husker rett Det er 3SLI da. takk får tipset greit med folk som har peiling :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå