boffeeen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Gears of War Halo 3 CoD 4: MW GRAW GRAW 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kall meg rar eller hva du vil, men jeg kjøper kun spill jeg vet er bra! - Gears of war - Dead rising - Project Gotham Racing - Halo 3 - Orange box - Dirt - FlatOut: ultimate carnage - RainbowSix: Vegas - Crackdown - Call of duty 4 - Assassins creed Dermed har jeg aldri blitt sur og lei etter et kjøp. Holder meg til kvalitetsspillene, ganske så greit :] Mulig jeg har glemt noen, men har kun kremen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hmmpf, Crackdown er den typen spill jeg kan foreslå å dra fram for å få en god latter, spillet har en varighet på maks 20 timer, som er særs dårlig for et slikt spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jepp, skaffet det torsdag forrige uke. Nesten rundet allerede. Håper jeg får spille gjennom det coop en dag når tele2 sender meg et nytt modem. Skal visstnok være gøy :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå