Paulex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal da gi vekk en slik i gave, med 3 spill. Dette er sikkert ett veldig vanlig stilt spørsmål og slikt men skader da ikke å spørre. Kan noen gi meg 3 titler som passer til en 20 åring som ikke er "verdensrom" basert. Noe som Assassins Creed ect. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 - Gears of war. - Call of Duty 4: modern warfare. - Bioshock. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Gears of War, Dead Rising og Oblivion. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) - Gears of War. - Call of Duty 4: modern warfare. - Bioshock/Halo 3 Dead Rising er ett veldig spesielt spill og kan like godt slå dårlig ann som godt, men de tre ovenfor er ett tryggere valg. Oblivion er ett godt spill, men er ett rollespill, og bør ikke kjøpes hvis du ikke vet personen liker slike spill. Endret 11. januar 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Orange Box Kan nevnes vertfall. Bioshock Call Of Duty 4 viss han spiller Online Endret 11. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan ikke noen ta seg litt tid å lage en tråd der de nevner de lager en liste av de beste spilla innen for hver sjanger. Føler det dukker opp slike tråder alt for ofte. Forøverig så er alle spilla nevnt nå veldig bra hvis du ønsker et bilspill kan du teste Forza Motorsport 2, det er veldig bra Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bare Portal i seg selv er et "must have". Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Siden du ikke ser etter noe ute i rommet så utelukker det xbox's beste tittel, mass effect. Så da vil jeg si Bioshock Orange box som jeg har hatt det ganske så fun med ihvertfall. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 - Call of Duty 4 - Bioschock - Crackdown Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) - Gears (Bra singel player veldig bra online) - Halo 3 (Best singel player ever ! og Sykt bra online) - Lost Planet (under 300 kr! Frustrende checkpoint system men Online er fantastisk og storyen er meget god) Er spill man må ha og tror alle de spilla er under 300 kr faktsik CoD 4 er bra (prøvd betaen) , har ikke prøvd det men det skaffes om 33 dager Edit: Går det forsatt an å spille CoD 4 beta? Endret 11. januar 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva litt variasjon? Et bilspill: Forza 2 er banekjøring og trimming/styling av alt fra ordinære biler til superbiler. Colin McRae Dirt byr på mange forskjellige biler/baner med fokus på rally og offroad. FlatOut Ultimate Carnage har mer fokus på total ødleggelse av motstanderne. Et skytespill: Halo 3, Call of Duty 4, Orangebox, Bioshock, Gears of War. Alle er bra så det er bare å velge et. Noe annet: Crackdown -fra en av folkene bak GTA. Du er en superagent som kan etterhvert kan klatre opp skyskrapere og hoppe fra tak til tak. Xbox Live Gold kort -Å spille online på X360 koster omtrent 5-600kr i året. Du får kjøpt kort med "forhåndsbetalt" kode. Ekstra håndkontroll -Kult å ha hvis dere skal spille split screen på f.eks Halo eller Gears of War. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Betaen stengte for leenge siden Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Betaen stengte for leenge siden Det vet jeg Lurte bare om det var en eller annen måte å spille det på Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Flotte tips. Er også enig med karen oppi her at noen burde lage en skikkelig topic med anbefalte spill i hver sjanger, hvor det også kan være rom for diskusjon Takk takk. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Enig med Mr.Bridger når det gjelder bil og skytespill. Når det gjelder noe annet, så nevner han Crackdown. Det er et meget underholdende actionspill med en veldig spesiell stil og atmosfære. En sikker vinner med andre ord. Men i denne "klassen" vil jeg også anbefale Dead Rising, Saints Row og Oblivion. For å si det sånn; det burde ikke være vanskelig å finne 3 topp spill, problemet er heller hva man skal velge Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Selv synes jeg SKATE er det beste spillet til 360 Eller så liker jeg blant annet halo3,cod4,gears,amped2 (vanlig xbox spill men funker supert på 360), saints row,pgr3, nba street homecourt og fifa serien Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) dobbelpost. Og mine tre favoritter er for øyeblikker SKATE, Halo3 og Amped2 Endret 12. januar 2008 av VegardSK Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Gears of War - Skyte monstere spill Saints Row - Grand Theft Auto type spill Forza 2 - Bilspill Der har du en fin blanding, med 3 meget meget gode spill! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Guitar Hero 1 og 2 Og kanskje call of duty? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå