Hestehodet Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei, lurer på om noen forumsmedlemmene har bestillt varer fra amerikanske butikker her og fått tilsendt på sin konto hos Jetcarrier? Har tenkt å få noen kuler og kanskje våpendeler på flyfrakt. Noen som vet hvordan toll systemet til jettcarier fungerer? Er det samme tollerane som toller direkte varer fra USA? Krever de våpenkort på våpendeler og kuler? Takker for svar på forhånd mvh Hestehodet Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg har brukt de en gang tidligere. Alt funket toppers det! Visst jeg ikke husker feil så mener jeg det er jetcarrier som tar av seg fortolling selv, for så å sende pakken videre med posten. Om de krever våpenkort osv. finner du jo enkelt ut... Endret 11. januar 2008 av Menkromsen Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Brukte det når jeg skulle bestille iPhone. Fungerer helt greit det. Jetcarrier tar seg av fortollingen og sender faktura når de har sendt pakken til deg. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du bør høre med JetCarrier om du kan sende ammunisjon gjennom de før du bestiller. http://www.jetcarrier.com/cls/prohibited.asp Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Viste ikke at de eksisterte men takke være denne tråden så kanskje jeg får kjøpt de klærne jeg vil allikevel. Lenke til kommentar
Hestehodet Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Hei, Takker for mange svar. Gjør de fortollingen selv på flyfrakt og? Blir alle pakker åpnet for kontroll, da tar det vel ekstra lang tid? :/ Fra Hestehodet Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har nettopp fått en iPhone via Jetcarrier. De fortoller selv via flyfrakt også ja. Du har vel sendt dem mail og spurt dem om det med ammunisjon? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Du skriver på bestillingen hvor mye pakken kostet, og pakken blir fortollet på gardermoen... Ikke jetcarrier som gjør dette. Endret 13. januar 2008 av Nikkor Lenke til kommentar
Hestehodet Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Tror det er jetcarrier som gjør det på Sjøfrakten.. Hvor mange av pakkene blir åpnet av de de mottar? Fra Hestehodet Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 De pakkene der kvitteringen og hvor mye pakken kostet er klistret på utsiden blir nok ikke åpnet, dette gjelder hvertfall for elektronikk..Hvordan det er med ammunisjon vet jeg ikke, du burde kanskje ringe inn å spørre. Lenke til kommentar
teo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du må passe litt på hvor stor pakken er. De tar godt betalt for store pakker selv om vekten er lav... Bestilte en pakke som veide 3,5 kg og ble fakturert for 12kg pga størrelse (en sekk). Forventet at frakten skulle kose 355,- før moms, men de tok 710,-... Kunne kjøpt sekken i Norge..... Lenke til kommentar
ElgBenz Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei, lurer på om noen forumsmedlemmene har bestillt varer fra amerikanske butikker her og fått tilsendt på sin konto hos Jetcarrier? Har tenkt å få noen kuler og kanskje våpendeler på flyfrakt. Noen som vet hvordan toll systemet til jettcarier fungerer? Er det samme tollerane som toller direkte varer fra USA? Krever de våpenkort på våpendeler og kuler? Takker for svar på forhånd mvh Hestehodet JetCarrier skyr våpendeler og merkelig nok også kuler. Det må da finnes en seriøs konkurent til JetCarrier.. Eller - kanskje jeg må starte opp selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå