moah Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Takk for bildene Croyfer! Jiipii..... Da Jeg kom hjem i dag lå "Postbilaget" der, og det var bare å hente viftene og plexien. Men vart akkurat 20 min for sein! Skal hente pakken Mandag! Men hvordan monterer man viftene, og får på de strøm?(har ikke gjort det før) Skal man koble de til hovedkortet? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 de plugges i hk ja. sunbeam viftene kan du velge om du skal koble til en 4 pinns molex kontakt eller en 3 pinns molex. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Kan du vise et bilde av maskienen uten cathodene på skrudd? Versegod Det var tøft da Lenke til kommentar
moah Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Ok! Jeg forstod det som jeg skulle kjøre viftene i 3 pins kontaktene!? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hehe - I "min tid" da jeg kjøpte viftene var det bare 4-pins kontakt på de... Har selv satt på 3-pins kontakt slik at de sitter på MB. Skal kjøpe Rheobus snart - gleder meg.... 8) Lenke til kommentar
moah Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Fikk viftene og plexien i dag.hehe... Gikk greit å montere det! Men merka fort at jeg må rydde opp i alle ledningene i kabinettet!(rotete) Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Fikk viftene og plexien i dag.hehe... Gikk greit å montere det! Men merka fort at jeg må rydde opp i alle ledningene i kabinettet!(rotete)Noen som har noe tips? joa. se litt lengere ned her, der er en slik post! =) eller diskusjon greie... Jør som meg, legge alle bak der HK, er. Eller der CD-Rom er! =) Lenke til kommentar
moah Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Hva heter den posten da? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hva heter den posten da? Den heter: Hvordan gjømmer man kablene? 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå