moah Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei Jeg har bestillt meg plexiglas og vifter med led's lyser de bra? Skal legge ut bilder! Fikk ikke råd til katoder! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 De lyser ganske bra! 8) [lyser så mye at jeg må bruke solbriller ] Når jeg setter på FanMate svekkes lyset litt, men det lyser fremdeles opp! Man legger merke til de med en gang. Se bilder av maskina mi med vifter her, her, her og her. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Kan du vise et bilde av maskienen uten cathodene på skrudd? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Fancy, variabelt og ryddig. Du skal få terningkast 6 for det kabinettet der Croyfer. :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Lurte på hvor mye de LED's viftene bråker jeg? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 de bråker 30 db. bilde av mine her ett sted. www.home.no/yngvejos det er ei thermaltake med coolmod og ei subeam med 2 blå og 2 røde leds. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 30db! Nei takk. Maskinen bråker mer enn nok, men de skal ha for fancy og coolness Lenke til kommentar
moah Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Takk for alle som har svart her! Jeg lurer på en ting Croyfer, er det vanlig katode du har under kabinettet? Eller er det like bra med Laser led's? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Kan du vise et bilde av maskienen uten cathodene på skrudd? Joda - kan ta bilder jeg. Snart ute! Fancy, variabelt og ryddig. Du skal få terningkast 6 for det kabinettet der Croyfer. Takk skal du ha 8) 30db! Nei takk. Maskinen bråker mer enn nok, men de skal ha for fancy og coolnes En FanMate vil hjelpe deg med lydproblemet. Setter du den på, vil du fort finne ut at WD BRÅKER!! Jeg lurer på en ting Croyfer, er det vanlig katode du har under kabinettet? Det er heelt vanlige katoder under! Det er faktisk disse. De er styrt av en slik en. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Lazer Leds gir ikke noen spesiell effekt under kabinettet Lurer på hvor jeg skal sette mine Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Kan du vise et bilde av maskienen uten cathodene på skrudd? Versegod Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Rått helt enkelt og greit Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 En kompis har slik CPU kjøler som blinker og 2 slike Lysende vifter! (blåe), når man skrur av lyset så lyser alle hull i daten! =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Noen som vet om LED's vifter under 20db? Kunne tenkt meg noen sånne i serveren. Det er jo bare helt rått Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Thermaltake smartfan 2 med coolmod. det er ei orange vifte med gjennomsiktig viftegrill som lyser blått når pcen er på og blinker rødt i tilegg når hdd jobber. vifta kan du stille fra 17-48db vha en sånn liten duppeditt som følger med eller så kan du plasere medfølgende temp sensor under feks cpu og la den regulere seg selv. koster 180kr på microplex. slik ser vifta ut i real life med sterk belysning fra utsiden (glemte å skru av lyset i taket da jeg tok bildet.) [/url] Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Noen som vet om LED's vifter under 20db? Kunne tenkt meg noen sånne i serveren. Det er jo bare helt rått Du kan jo kjøpe deg ei son stillegående vifte og borre hull i gjørnene? Der putter du inn ledsa! =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Yngvejos: Skal sjekke det ut. Takk for tipset Du kan jo kjøpe deg ei son stillegående vifte og borre hull i gjørnene? Der putter du inn ledsa! =) Blir ikke det helt samme da. Må kjøpe gjennomsikitge vifter først og så LED's og diverse. Nei, jeg betaler de få kronene det koster ekstra med å slippe alt det der. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Yngvejos: Skal sjekke det ut. Takk for tipset Du kan jo kjøpe deg ei son stillegående vifte og borre hull i gjørnene? Der putter du inn ledsa! =) Blir ikke det helt samme da. Må kjøpe gjennomsikitge vifter først og så LED's og diverse. Nei, jeg betaler de få kronene det koster ekstra med å slippe alt det der. Var det kroner vi snakka om? trudde det var DB? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Var det kroner vi snakka om? trudde det var DB? Ja det er db(lyden mao. støy)jeg mente og snakker om. Men det jeg mente, var at jeg gidder ikke å ha et prosjekt på gang for noen vifter når prisen nesten blir det samme om du kjøper det komplett eller som "byggesett". Orker liksom ikke det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Bestilte vifter og fanamate fra www.3dfxcool.no Her er det mulig å betale med kort og da slipper man postoppkravs gebyret :wink: Kjipt at Microplex har sluttet med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå