Gå til innhold

Lyser led's viftene bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du vise et bilde av maskienen uten cathodene på skrudd?

Joda - kan ta bilder jeg. Snart ute!

Fancy, variabelt og ryddig. Du skal få terningkast 6 for det kabinettet der Croyfer.

Takk skal du ha 8)

30db! Nei takk. Maskinen bråker mer enn nok, men de skal ha for fancy og coolnes

En FanMate vil hjelpe deg med lydproblemet. Setter du den på, vil du fort finne ut at WD BRÅKER!!

Jeg lurer på en ting Croyfer, er det vanlig katode du har under kabinettet?

Det er heelt vanlige katoder under! Det er faktisk disse. De er styrt av en slik en.

Lenke til kommentar

Thermaltake smartfan 2 med coolmod. det er ei orange vifte med gjennomsiktig viftegrill som lyser blått når pcen er på og blinker rødt i tilegg når hdd jobber. vifta kan du stille fra 17-48db vha en sånn liten duppeditt som følger med eller så kan du plasere medfølgende temp sensor under feks cpu og la den regulere seg selv.

koster 180kr på microplex.

slik ser vifta ut i real life med sterk belysning fra utsiden (glemte å skru av lyset i taket da jeg tok bildet.)

vifter%20pA.JPG[/url]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Yngvejos: Skal sjekke det ut. Takk for tipset :)

Du kan jo kjøpe deg ei son stillegående vifte og borre hull i gjørnene? Der putter du inn ledsa! =)

Blir ikke det helt samme da. Må kjøpe gjennomsikitge vifter først og så LED's og diverse. Nei, jeg betaler de få kronene det koster ekstra med å slippe alt det der.

Lenke til kommentar
Yngvejos: Skal sjekke det ut. Takk for tipset  :)  

Du kan jo kjøpe deg ei son stillegående vifte og borre hull i gjørnene? Der putter du inn ledsa! =)

Blir ikke det helt samme da. Må kjøpe gjennomsikitge vifter først og så LED's og diverse. Nei, jeg betaler de få kronene det koster ekstra med å slippe alt det der.

Var det kroner vi snakka om? trudde det var DB?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Var det kroner vi snakka om? trudde det var DB?

Ja det er db(lyden mao. støy)jeg mente og snakker om. Men det jeg mente, var at jeg gidder ikke å ha et prosjekt på gang for noen vifter når prisen nesten blir det samme om du kjøper det komplett eller som "byggesett". Orker liksom ikke det :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Bestilte vifter og fanamate fra www.3dfxcool.no

Her er det mulig å betale med kort og da slipper man postoppkravs gebyret :wink:

Kjipt at Microplex har sluttet med det :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...