Toast Is Pimp! Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gjør det sikkert. Greier vlc det greier vlc på ubuntu det.... Men ellers er da ubuntu knøvlete for nybegynner. Og som media spiller tror jer det vanlige PS3'os'et er best,. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jeg klarer ikke dette. feks siste LOST episoden, lastet ned mkv variantet, kjører konvertering, alt ser bra ut. Men PS3 finner ikke engang fila. Er det noe man må gjøre på PS3n? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Samme skjedde med meg iL. jeg fikk ikke min 10gbyte video til og virke på min Xbox360.. Man kan streame filer over 4gbyte... Men! Det fulgte med en liten "bit" av videoen jeg kan forske på og finne de riktige instillingene... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Samme skjedde med meg iL. jeg fikk ikke min 10gbyte video til og virke på min Xbox360.. Man kan streame filer over 4gbyte... Men! Det fulgte med en liten "bit" av videoen jeg kan forske på og finne de riktige instillingene... har prøvd flere TV serie episoder, ingen av de finner PS3. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Samme skjedde med meg iL. jeg fikk ikke min 10gbyte video til og virke på min Xbox360.. Man kan streame filer over 4gbyte... Man kan kun streame WMV-filer over 4GB. Alt annet (avi/mp4/etc.) må splittes opp. Se pkt. 13 i FAQ'en: http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/200...ayback-faq.aspx Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Samme skjedde med meg iL. jeg fikk ikke min 10gbyte video til og virke på min Xbox360.. Man kan streame filer over 4gbyte... Man kan kun streame WMV-filer over 4GB. Alt annet (avi/mp4/etc.) må splittes opp. Se pkt. 13 i FAQ'en: http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/200...ayback-faq.aspx max størrelse på filene jeg har prøvd er 1 giga, så det er ikke det. Og hva har XBOX å gjøre med PS3? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Samme regler. For både PS3 og Xbox. Bare at Xbox støtter streama filer i WMA over 4 gbyte.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Løsningen for PS3-brukere som vil ha både HD og dolby 5.1 er mkv2vob (google it) Raskt og enkelt. mkv inn, vob-fil ut. Spiller perfekt Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vob. Kan xbox spille av det? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Køyrer ein relativt ny PC med quad CPU, 4GB ram m.m. Kan ikkje seie eg er så vannvittig imponert over hastigheita. Easy, kansje. Fast? Nei. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Konverterte nett siste Lost episode. Fungerar greit nok, men når eg køyrer fila i full skjerm på PS3 er det ei form for forstyrrelse som bevegar seg over skjermen til tider. På ein måte eit lyst felt som strekker seg over heile skjermen, og bevegar seg litt opp og ned. Vanskeleg og forklare. Nokon tips? Med ein gang eg setter screen mode til orginal, blir biletet mindre, og heilt klårt, utan denne formen for støy. Er det strekkinga som knotar? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Da har jeg fått til dette også, men det varer bare 5-10 sekunder før filmen/tv serien stopper. tips? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som har testet mitt tips, mkv2vob? Raskt og enkelt. Velg mkv-fil som skal konverteres, velg hvor vob-fil skal lagres. Vips, vob-fil med 5.1-lyd (dersom kilden har det) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som har testet mitt tips, mkv2vob? Raskt og enkelt. Velg mkv-fil som skal konverteres, velg hvor vob-fil skal lagres. Vips, vob-fil med 5.1-lyd (dersom kilden har det) prøvde nå nettopp, resultatet en .vob fil, ser ikke PS3 engang. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vet ikke om du prøver å streame, men du kan også legge vob-filen inn på PS3 å spille den av rett fra en harddisk/minnepenn. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Vet ikke om du prøver å streame, men du kan også leggevob-filen inn på PS3 å spille den av rett fra en harddisk/minnepenn. prøver å streame ja, PS3n ser alt av avi, divx, xvid, mp4 osv, men ser ikke denne vob filen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du har selvfølgelig refreshet tversity slik at den vet om filen? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du har selvfølgelig refreshet tversity slik at den vet om filen? bruker ikke tversity, bruker windows media player 11 den ser alt nytt som blir lagt inn i folderen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 hva gjør folk som ikke jeg gjør? får verken til mp4 eller vob. PS3n spiller enten 5 sekunder, eller ser ikke fila i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 GOTSent er bra, endelig eit lettfattelig program som konverterer .mkv til leselig format for 360 med eit tastetrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå