theDurkan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fikk litt sansen for Melodyne-pluginen, men finner den bare som AU og VST. Problemet er at vi bruker Pro Tools på skolen, og den støtter bare RTAS. Så er det noen som vet om ett program som kan convertere VST-plugins til RTAS? Ikke FXpansion sitt program, for den støtter bare PPC, og vi kjører Intel Mac på skolen. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har ikke funnet noen andre enn FxExpansion-converteren, men de fleste plug-ins som kommer ut nå finnes i både VST og RTAS, og jeg tror ikke Melodyne er noe unntak. Hvis jeg ikke tar helt feil koster Melodyne penger (rett meg hvis det er feil). Så blir feil å gi linker til nedlastning. Lenke til kommentar
Snarf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg har ikke funnet noen andre enn FxExpansion-converteren, men de fleste plug-ins som kommer ut nå finnes i både VST og RTAS, og jeg tror ikke Melodyne er noe unntak. Hvis jeg ikke tar helt feil koster Melodyne penger (rett meg hvis det er feil). Så blir feil å gi linker til nedlastning. VST 2 RTAS wrapperen fungerer, som de fleste nye program, i universal binary på intelmac. Wrapperen ble oppdatert for mange mnd siden. ps. Hvilken skole? Does VST-RTAS v2.1 support Universal Binaries? [top] Yes. However, if you have a MacIntel computer (MacBook, Mac Pro, Macbook Pro, Intel iMac and Mini), you will need Universal Binary versions of any VSTs you wish to wrap, as well as a Universal Binary version of Pro Tools. Du må altså ha UB versjon av VST pluggene, men dette er også blitt ganske utbredt. Sjekk macmusic.org for å se hvilke plug-ins som er oppdatert til UB Endret 30. januar 2008 av Snarf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå