frankive Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei, jeg har hatt en k610 en god god stund nå og har vært svært fornøy. Den utfører alle de oppgaver jeg krever i hverdage på en særdeles tilfredsstillende måte. De siste månedene har den derimot begynt å slå seg av, og ut fra hva jeg har lest på diverse forum på nettet skal dette være et utbredt problem med denne telefonen. Jeg har prøvd å bytte batteri uten at dette har gjort saken bedre. Jeg har nå bestemt meg for å bytte mobil, og jeg vil svært gjerne ha en som har mange av de samme egenskapene, helst sony ericsson siden jeg har 10 ladere her i huset Jeg trenger ikke 3g, heller ikke noen spesiell form for 3d-ytelse. Det jeg derimot setter pris på er god javaytelse med tanke på bruk av opera mini og gmail. God batteritid er selvsagt heller ikke å forakte. Gjerne like liten som k610 så den er enkel å ha med seg. Jeg har alltid med meg laptop så det meste av avansert bruk av teknoligi blir der. har allerede fått en anbefaling på k550i, og skal ta en nærmere titt på den. Håper på positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå