Fin Skjorte Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Anyhow, jeg ser det er enkelte bloggere som har begynt å spre personlige detaljer om mistenkte.. Ille Ikke bare bloggerne som er drøy, men synes media er verre. Når politiet oppfordrer media til å ikke identifisere han, så gir de alt for mange opplysninger. For det må være hensynet til ofrene og den siktedes rettssikkerhet som må komme først. Men det gjelder vel å være raskt ute, for å huke inn litt annonsekroner dessverre. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Uff, han var der jeg en gang gikk på skole. Bra han ble tatt! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har vært på min skole også. Gjort en form for overgrep der i 96. Litt ekkelt å tenke på nesten. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Han har vært rett i nærheten av meg også. Til høsten begynner eldstemann på skolen, er jammen glad han ble tatt!! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 På topp hos db.no akkuratt nå. -Jeg dro for å ta meg av familien, de var helt knust[Broren om hvorfor han var med på Lommemannen-razzia hjemme hos broren i 1999. Så kommer det masse frem og tilbake spekulativt om hans rolle i brorens pågripelse dengangen, som hva han hadde sagt etc. Før det helt nede kommer frem Det foreligger ingen opplysninger som tyder på at broren påvirket etterforskningen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dagbladet viser nå et bilde av mannen i en særdeles spesiell bil. De er nesten det samme som å trykke fullt navn. Tok bare et par minutter å finne det med Google. Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Staff ble vel misbrukt som barn selv, så vidt jeg vet. Antar han har rimelig god innsikt i temaet, i så fall. Selvsagt, det er jo alle smågutter store drøm å ha oralsex med en 50år+ gammel mann. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det var ikke snakk om hvorvidt de nøt det eller syntes det var ok, men ettervirkningene. Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ingen tvil om det vil få ettervirkninger for mange av de(tenker da på de som ble tvunget til oralsex). At Staff mener at han ikke tok skade av det får være hans sak, det betyr ikke at det gjelder alle andre. Finnes kvinner som mener de ikke tok skade av voldtekten, men er da nok av andre som sliter resten av livet med det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Er vel uvisst om det er han som har utført oralsex på de eller omvendt? Så vidt jeg fikk med meg hadde han sprutet såpe i øynene på en kid og tatt nytte av ham seksuelt, noe som kan antyde at det er han selv som liker å utfolde seg. Endret 12. januar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Jøss, så mange bilder i avisene av at han kjører en kjører et kjøretøy som det stort sett bare finnes en av på vestkanten. så mye for personbeskyttelse! merk: om jeg krysset linjen, så for all del nevn det så jeg kan redigere posten. Endret 12. januar 2008 av nord Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 På topp hos db.no akkuratt nå. -Jeg dro for å ta meg av familien, de var helt knust[Broren om hvorfor han var med på Lommemannen-razzia hjemme hos broren i 1999. Så kommer det masse frem og tilbake spekulativt om hans rolle i brorens pågripelse dengangen, som hva han hadde sagt etc. Før det helt nede kommer frem Det foreligger ingen opplysninger som tyder på at broren påvirket etterforskningen. Er så vanvittig patetisk av media. Politimannen er (var) en av de mest respekterte, og ikke minst dyktige i sitt felt her i byen. I stedet for å bli husket som det, blir han nå husket som broren til lommemannen. Blir nesten kvalm. Enkelte medier har til og med gått langt i å fortelle hvilken rolle han hadde innad i politiet, og sagt hvor mange overgrepssaker det var der han jobbet. hvem som helst greier å legge to og to sammen. Ser ikke hva han har med saken å gjøre i det heletatt. Media, den fjerde statsmakt? Piss meg i fålet. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Er vel uvisst om det er han som har utført oralsex på de eller omvendt? I og med at Politiet faktisk har DNAprofiler på ham, regner jeg med at det er guttene som har utført oralsex på ham.. Og muligens omvendt. I dunno, jeg har ikke et sånt sykt sinn. Edit: Media er den fjerde avmakt.. Jeez, eneste som står i huet på folka der er å tjene penger. Endret 12. januar 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/12/523651.html Da var vel saken egentlig rimelig oppklart? Lenke til kommentar
Obscura Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er det ikke av almenn/offentlig interesse i en så alvorlig sak at siktede etterhvert blir kjennegitt ved bilde? Schumann har vel de fleste et godt bilde av i minnet. Ser selvfølgelig henstillingene fra politiet. Skulle siktede bli domfelt for forbrytelsene den angivelige lommemannen har utført, om han da kommer ut igjen, hva i huleste skulle vedkommende finne på da? Kjøpe en stillehavsøy og bo isolert? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg håper ikke de frigjør bilde ennå, for dette kommer til å spolere hele politietterforskningen med tanke på at barna skal bekrefte Lommemannens identitet ved bilder osv. Hvis en avis trykker ansiktet hans før dette er utført stiller Staff sterkt. Lenke til kommentar
Obscura Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kommer vel kanskje til å spolere etterforskningen. Er vel greit og lovmessig relevant dette. Men fyren slipper vel neppe unna en eller annen form for straff vil jeg tenke meg..Må jo være noen som bærer såpass nag til fyren eller? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Behøver en unge å peke ut en mann dem møtte for 30 år siden eller 5 Nå som dem har DNA match. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) De har DNA match på fem(??) saker. Dermed kan Staff enkelt og greit komme med påstand om at "jaja, klienten min har tukla med 10 småunger, men disse 290-390 andre tilfellene MÅ være utført av noen andre!" Endret 12. januar 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Glad han er tatt jeg. Har selv unger på 5 og 7 år. Han har faktisk vært der jeg bor. Staff som forsvarer, bombe. Staff forsvarer verdens avskum. Dersom mot formodning helvete finnes, så havner staff der. Med resten av avskummet han forsvarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå