Gå til innhold

Feil på msi p4 hk

rabagast3

Anbefalte innlegg

Da var jeg skikkelig heldig. Fikk akkurat et nytt hk, var selvsagt defekt ved ankomst (så nedi den antistatiske posen at det lå en løs transistor der).

Dette så jeg først etter 2 timer med banning og det som verre var :x .

Derfor lurer jeg først på om komplett bruker å sende et erstatningskort før de får det defekte tilbake (siden det er en så soleklar feil som nevnt over (har sendt mail til de)). Så ber jeg om hjelp fra en barmjertig samaritan (helst i Narvik), om en person kan låne meg et p4 hk til jeg får det nye fra komplett, tviler vel på dette, men det er vert et forsøk :) . kanskje Yummy (snill moderator som bor i Narvik kan hjelpe (er selv student ved høgskolen i narvik)) håper i det lengste. Hilsen fortvilet student!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det samme skjedde med meg men komplett nektet totalt :evil: å sende ut erstatningskort før de hadde motatt det gamle og testa det, dette førte til et langt innlegg her på forumet med det resultat at en av sjefene på komplett tok kontakt og da ble det fart i sakene nytt kort kom med overnattenpakke og alle ble fornøyd. :smile: Men det skal vel ikke vere nødvendig å måtte gå ut offentlig å klage for å bli hørt, er derfor spent på hvilket svar du får fra dem.. :D

Lenke til kommentar

hadde en HK som var defeft fra komplett, den nullstilte biosen hver gang slo av powerknappen, prøvde å finne feilen, men fant ikke, etter ca 4 uker sendee det på rep. fikke tilbakemelding at en liten chip ved batteriet var borte/knekt. De påstar at det var selvforskyldt, men det blir bare påstand mot påstand. ingen garanti............shit happens.

Lenke til kommentar
Vel det samme skjedde med meg men komplett nektet totalt  :evil:    å sende ut erstatningskort før de hadde motatt det gamle og testa det, dette førte til et langt innlegg her på forumet med det resultat at en av sjefene på komplett tok kontakt og da ble det fart i sakene nytt kort kom med overnattenpakke og alle ble fornøyd.  :smile:    Men det skal vel ikke vere nødvendig å måtte gå ut offentlig å klage for å bli hørt, er derfor spent på hvilket svar du får fra dem.. :D

Jo men i hans tilfelle burde det ikke være noe problem, han sier at det er en løs transistor nedi antistatiske posen. Men eg forstår dem at de vil teste dem før de sender ut nytt til meg eller deg? Hva om det ikke er noe galt med det hovdkortet du/eg sender inn da, men så har du/eg allrede fått nytt.

Ville du kjøpt et brukt hovedkort til ny pris, for det er det de må gjøre om de ikke finner noe galt med det som du/eg sente inn, det er en av grunnene for at de ikke sender ut et nytt før de har testet det som du/eg sente inn. :wink: Eller hva tror du er grunnen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...