Jannis-15 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 veldig praktisk. men, støtter den ikke vista? norn som har prøvd den på vista og kan oppgi om den fungerer eller ikke? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Veldig praktisk. Det er ikke noe annet som er mer plagsomt ved clean install enn alle programmene som skal installeres. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 veldig praktisk. men, støtter den ikke vista? norn som har prøvd den på vista og kan oppgi om den fungerer eller ikke? Ser du i artikkelen? Et bildet sier mer enn tusen ord Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Trodde dere gav et tips som tillot å installere flere programmer samtidig (noen programmer kan skape trøbbel), men dette så veldig praktisk ut ja. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ser du i artikkelen? Et bildet sier mer enn tusen ord hehehe, ja, det la jeg faktisk ikke merke til. takk. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 nå finnes egentlig ikke gaim no mer. og har bytta navn til pidgin. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ser du i artikkelen? Et bildet sier mer enn tusen ord hehehe, ja, det la jeg faktisk ikke merke til. takk. Er ikke helt med, støtter den vista eller ikke? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ser du i artikkelen? Et bildet sier mer enn tusen ord hehehe, ja, det la jeg faktisk ikke merke til. takk. Er ikke helt med, støtter den vista eller ikke? Hva slags type kanter/tittellinje har programvinduet? Bruk øynene, og finn det ut selv... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ikke så veldig praktisk kanskje, men den listen over programmer som ble vist. Bruker faktisk bare 1 av dem, og det greier jeg å installere selv... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes det finnes mange slike løsninger som bare leverer første kvartmila... kunne dere laget en artikkel om forskjellige type slike programmer og hvor mange man må ha får å få til en ca. god jobb? Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hyggelig å se et halveis forsøk fra Win-verden på å kopiere Synaptic.... Lenke til kommentar
kommers Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, det er vel ment å gi Windows-brukere en slags prøvesmak. Om de liker dette bør de også kunne like å konvertere til en distro med solid pakkehåndterer. Du legger sikkert merke til at alle programmene som tilbys er alle under fri programvare-lisens. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ta en titt på Win-Get. Der har du nå 229 program å velge mellom Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ta en titt på Win-Get. Der har du nå 229 program å velge mellom Problemet med mange slike applikasjoner er at de vedlikeholdes altfor dårlig. Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ser du i artikkelen? Et bildet sier mer enn tusen ord hehehe, ja, det la jeg faktisk ikke merke til. takk. Er ikke helt med, støtter den vista eller ikke? Hva slags type kanter/tittellinje har programvinduet? Bruk øynene, og finn det ut selv... Wow, et sånnt svar er det bare mulig å få på et dataforum -.- edit: Virker som et nyttig program. Endret 12. januar 2008 av asad Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ser du i artikkelen? Et bildet sier mer enn tusen ord hehehe, ja, det la jeg faktisk ikke merke til. takk. Er ikke helt med, støtter den vista eller ikke? Hva slags type kanter/tittellinje har programvinduet? Bruk øynene, og finn det ut selv... @asad: Et rask google på ordet "WinLibre" avslørte følgende: WinLibre is a rigorous selection of free, legal software for Windows 98, 2000, XP Så offesielt støtter vel ikke programmet Vista, men det betyr ikke at det ikke fungerer. Det er vel ikke værre enn at du blir nødt til å prøve. @ubbable: Det eneste de kantene/tittellinjene forteller er at det er brukt et skin til windows (være det seg 9x, 2k, xp eller vista). De forteller egentlig ingen ting om hvilken windows versjon man kjører. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Så når du ser det bilde så tenker du automatisk: "Åååå! Det var et knallbra skin til Windows 3.1. Lurer på hvorfor HW.no brukte det skinnet på bildet!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå