Barredo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvordan gjør jeg det? Er det vannskelig? Koster det mye? Takk! Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 er det videregående det er snakk om? hvis det er det du mente må du melde du deg opp som privatist og får undervisning evt leser selv og tar eksamen i det om det er vanskelig kommer jo helt ann på personen, men hvis du leser nok og gjør oppgaver så burde det ikke være noe problem Kan legge til at jeg aldri har hatt tysk så jeg vet ikke så mye om hvordan det er, men ville tru det er VESENTLIG letter en fransk også: hvis det er vgs: er det b eller c språk? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skal du forbedre karakteren koster det rundt 670kroner, hvis du ikke har hatt faget før koster det 330 kroner. Lykke til! Lenke til kommentar
Smoralek Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Takk for svar. Er det mulig å ta tysk som privatist ved siden av videregående? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Ja, du kan ta opp fag som privatist mens du fortsatt går på videregående. men regelen i hvert fall for tre år tilbake var at man ikke kunne ha faget på videregående samtidig. EDIT: Vil bare legge til at frist for å melde seg opp som privatist gikk ut for 2 dager siden, i hvert fall i oslo. Så hvis du skal ta faget som privatist må du melde deg opp i september, og eksamen kommer da til å være i november/desember Endret 17. januar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
Smoralek Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg kan ta tre år på ett år? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg kan ta tre år på ett år? Sorry, vet ikke om jeg helt forstod spm ditt. Spør du om du kan ta videregående fag som tas over tre år på et år som privatist? Lenke til kommentar
Smoralek Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jepp, samtidig som man går på videregående. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Du kan ta opp fag som privatist mens du samtidig går på videregående. Edit: regelen for tre år siden var at du ikke kunne være meldt opp i et fag og også få undervisning i det faget på videregående samme år(eller den perioden du skal ha eksamen) Men hvis du tar fag som privatist kan du slippe å ta faget på skolen Endret 17. januar 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå