brainwasher Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg har nettopp fått mitt nye ATI Hercules 9700 , da jeg hadde satt det inni kom det masse striper/bølger på skjerm bildet, jeg har prøvd 2 skjermer og jeg har satt i mitt gamle Gefore 2 Pro kort og da kommer det ikke! Er det skjerm korte som er ødelagt eller hva kan det være? Har formatert og innstalert de nyest driverene til grafikk korte og hk! MSI kt3 ultra-aru xp1900+ 512 mb crusial 2 stk wd hd'er Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 ok.. men hvis jeg bor i bergen og har kjøpt korte på flexi-data kan jeg da bare gå inn til de og si at det er ødelagt ,og få nytt? eller må jeg sende det inn??? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Er ganske sikkert kortet som drat fløyten ja. Litt kjipt, da det vil ta lengre tid å prøve dette glimrende grafikk kortet, men det er da ikke noe problem å få nytt. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 ok.. men hvis jeg bor i bergen og har kjøpt korte på flexi-data kan jeg da bare gå inn til de og si at det er ødelagt ,og få nytt? eller må jeg sende det inn??? Send dem en mail, eller sjekk hjemmesiden deres. Men hvis det bare fins én Flexi-Data-butikk, så er det vel bare å stikke bort dit tror jeg. Er noe annet med feks Komplett, hvor nettbutikken og de forskjellige fysiske butikkene ikke har noe med hverandre å gjøre. Som sagt, send dem en mail. Lykke til! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 ok.. men hvis jeg bor i bergen og har kjøpt korte på flexi-data kan jeg da bare gå inn til de og si at det er ødelagt ,og få nytt? eller må jeg sende det inn??? For en stund siden gikk jeg inn til FLexi-data og ville returnere en RAM-brikke. Den en pin'en var litt svidd, så da var det sikkert noe feilprodusert. Fikk pengene tilbake på stedet! Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Men nå ble plutselig bilde bra igjen... vet ikke hvordan men, er det noen som har et Hercules 9700 skal de bli så jævla varm, mitt blir i alle fall!! Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Hei , er en ting til jeg vil spørre om , np skiftet jeg strøm kontakt til skjerm korte og da virket det LENGE men plutselig kom de stripene igjen så var de borte igjen , det vart esikkert bar i 1min!! Bør jeg bare prøve det litt til, eller skal jeg bare prøve og bytte det??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå