mcgroven Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Konami kan melde om at Metal Gear Solid 4 snart er ferdig og klart for publikum. Les mer Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bra greier. Flott å høre at de har kontroll. Er dog ganske sikker på at sjansen for at det kommer til 360 er like stor som at Halo 3 kommer til PS3. Lenke til kommentar
fossa Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 På tide venta lenge også plutselig utsettelse.Men det er jo bra det er på vei gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Yay, det høres bra ut. Jeg gleder meg til dette kommer ut i butikken. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bra greier. Flott å høre at de har kontroll. Er dog ganske sikker på at sjansen for at det kommer til 360 er like stor som at Halo 3 kommer til PS3. MGS2 kom til Xbox, mens ingen Halospill har vært på en Playstation-konsoll. Om det kommer samtidig som på PS3 er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Gleder meg så evig mye til det her spillet:) spiller stadig vekk 1ern ,2ern og 3ern om og om igjen:) herligste spilla jeg har vært borti skal bli digg å få en avsluttning og svar på alt:D Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Når jeg først så snake ble jeg litt urolige, så så jeg "i rute" wooh jublet litt for meg selv:) Nå er det bare å vente på at den nye dualshock kontrollen kommer til Norge. Så kjøper jeg meg PS3:D Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Åååå... Jeg klarer ikke vente!! Dette ser jeg utrolig frem i mot! Blir konge å sette seg ned i sofaen med et nytt MGS-spill Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Gleder meg som en unge! Det er hovedgrunnen til at jeg har ps3. (og LBP seff) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Blir spennende å lese om drapstruslene når Spillmagasinet, eller andre, gir det terningkast 4. Bare å glede seg. Endret 11. januar 2008 av Dinsdale Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det skal nå være like før Konami går inn i en omfattende testingsperiode. Det er altså plass til mange utsetjingar enda. Så lenge nyhenda ikkje seier at spelet er ferdig og på veg til trykkeriet er dette gjerne typisk PR-snakk. Eg håper uansett at det kjem ein demo snart. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Blir spennende å lese om drapstruslene når Spillmagasinet, eller andre, gir det terningkast 4. Bare å glede seg. de kan gi det hva f de vil for min del:) anmeldelser er oppskrytt anyway:) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Blir spennende å lese om drapstruslene når Spillmagasinet, eller andre, gir det terningkast 4. Bare å glede seg. Anmeldere som gir under terningkast 5 bør passe seg for tilsynelatende "tomme" esker som står rundt i kontorlokalene sine ja. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Håper det ikke kommer til 360. Rett og slett av grunnen at ps3 trenger flere gode eksklusive spill. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Håper det ikke kommer til 360.Rett og slett av grunnen at ps3 trenger flere gode eksklusive spill. Enig, MGS passer best på Playstation, sånn er det bare Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Blir spennende å lese om drapstruslene når Spillmagasinet, eller andre, gir det terningkast 4. Bare å glede seg. Hadde det pusha flere pixler enn Crysis hadde de vel brukt en 8 kanta terning og sagt "vi ville gi det 9, men det er bare 8 sider på en terning" Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det skal nå være like før Konami går inn i en omfattende testingsperiode. Det er altså plass til mange utsetjingar enda. Så lenge nyhenda ikkje seier at spelet er ferdig og på veg til trykkeriet er dette gjerne typisk PR-snakk. Eg håper uansett at det kjem ein demo snart. Demo er avkreftet for nokså lenge siden. Så det kan jeg nesten 100% sikkert si at ikke kommer. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Håper det ikke kommer til 360.Rett og slett av grunnen at ps3 trenger flere gode eksklusive spill. Enig, MGS passer best på Playstation, sånn er det bare Ja, sant det. PS3-kontrolleren passer bedre, også står jo den sorte finishen til PS3 bedre til coveret. Det hadde bare ikke passet på X360. Fra spøk til Halvor. Joda, noen spill er bare "PS". GTA-serien er jo det, NFS serien er jo det (sammen med pc)....og slik kan jeg holde på. Jeg ser på det som at alle burde få gode opplevelser uavhengig av hvilke konsolle man har. Bioshock burde kommet på PS3, Mass Effect likeså. Men men, man kan ikke være helt Ole Brum heller. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Demo er avkreftet for nokså lenge siden. Så det kan jeg nesten 100% sikkert si at ikke kommer. Eg har visst ikkje følgt godt nok med. Men i så fall trur eg ikkje det blir noko MGS4 kjøp av denne karen med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg