Moskus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei! Jeg har endelig fått opp Vistas Media Center og Webguide (fra AsciiExpress) og kan streame og ta opp programmer "on the go". Fantastisk! Men når jeg følger Media Center guiden så får jeg feil kanalnavn på enkelte kanaler. Kan dette endres enkelt? (Ja, jeg har hørt om MediaPortal, men jeg vil bruke Media Center). Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Ingen som bruker Media Center og Get? Lenke til kommentar
-snoop- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jeg har samme problem. Men jeg har XP Media Center, men jeg regner med at de bruker samme EPG. NRK3 heter Cartoon Network og TV2 Nyhetskanalen heter Discovery. I tillegg så er frekvensen feil på NRK2 og SVT. Irriterende. Hvis jeg søker inn kanalene på gamle måten så får jeg ikke EPG. Jeg må legge inn postnummer og så henter den alt den trenger fra nettet, noe som er digg, men det er en rekke feil på flere kanaler Endret 14. januar 2008 av -snoop- Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Greit å vite at jeg ikke er alene, men kjipt når/hvis det ikke finnes noen løsning. Jeg har googlet meg grønn og blå... Lenke til kommentar
-snoop- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Samme her. Jeg klarte å finne hvor på pcen kanal listen la seg. Jeg hadde håpet det var lett å redigere frekvenser og kanalnavn, men det var det ikke. Syntes det er litt dårlig av MS å ikke holde EPGen ajour. Det er jo den som gjør MCE så bra. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Er det faktisk MS som vedlikeholder EGP eller har de bare ansvaret for den? (De kan jo ikke oppdatere noe om de ikke får oppdateringer). Lenke til kommentar
-snoop- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Det vel MS som har ansvaret, men jeg tror de betaler noen andre for å gjøre jobben. Står at EPG er levert av BDS (Broadcasting Dataservices Limited) hos meg. Jeg bruker forresten Get Analog Grunnpakke Oslo. Endret 15. januar 2008 av -snoop- Lenke til kommentar
Radioten Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det vel MS som har ansvaret, men jeg tror de betaler noen andre for å gjøre jobben. Står at EPG er levert av BDS (Broadcasting Dataservices Limited) hos meg. Jeg bruker forresten Get Analog Grunnpakke Oslo. ______________ Har også problem med Get i Asker. Meldte i fra til BDS og innen en time kom de med tilbakemelding om at de hadde oppdatert EPG listen. Problemet er at TCM/Cartoon og Viasat 4 ikke er på de kanalene som står på internet siden til Get. Ellers så har de gjor en fin og rask jobb og ønsket at jeg skal komme med tilbakemelding om hvordan det ble. Har tenkt å gjøre det bare litt senere i kveld. Har noen funnet ut hvordan legge inn kanaler når man har "gammel" nummerering S36 og C21 (ev. S36 og E21)? Trenger hjelp raskt!!! MCE 2005 skal jo ha kanalnummer (i Vista har de endret det til frekvens). KANAL innleggings hjelp mottas med takk. Jeg vet hvor i menyen, men ikke hvilket tall som representerer nevnte kanaler. Endret 25. april 2008 av Radioten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå