sandman Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg har lyst til å lære meg PHP, er så og si helt blank. Men jeg har ikke klart å finne en bok på norsk. Noen som vet om det er gitt ut lærebøker på norsk om PHP? Det meste av informasjonen jeg har funnet om PHP er på engelsk, kunne tenkt meg en norsk lærebok (evt. web-side). Og en liten ting til, det er PHP 4 jeg bør lære meg, ikke sant? Lenke til kommentar
alftore Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 PHP 4 - Bible Denne finnes på norsk.. tror jeg (Edit) Hmmm... finner ikke boka, ble litt usikker på språket nå lenge siden jeg har brukt den.. beklager hvis jeg husker feil :-? Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Sånn vil jeg også ha! ISBN-nummer??? Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har lett litt, og tror det er: ISBN: 0764517163 Gnist har den.... Lenke til kommentar
sandman Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Ok. takk skal du ha. Da er boka bestillt... :-) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det stod jo ingenting om at den var på norsk? Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det stod jo ingenting om at den var på norsk? Nei det stemmer det, det var derfor jeg sa --> "Tror", men dem har to bøker med samme tittel, og den andre er på Engelsk så da er det en viss fare for at den jeg lista opp er på Norsk (eller Tysk, Finsk etc...), før en evt bestilling kunne man jo bare ringe å spørre ikke sant? evt sende en mail.... Lenke til kommentar
alftore Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Har boka liggende på skolen, men kan se etter ISBN nr på mandag. Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det finnes jo nok av hjelpesider om php om man leter, selv ønsker jeg å samle dem alle. eks: php.senteret.net Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Ok. takk skal du ha. Da er boka bestillt... :-) Kan du eller noen andre bekrefte at boken er på norsk? Lenke til kommentar
supersmalltalk Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har PHP 4 - Bible, men denne er da på engelsk. Har ikke isbn nummer her og nå. Men trodde ikke de hadde den boken på norsk, men kan jo aldri vite. Mvh Kjetil Tveit OddsSiden.com Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ok. takk skal du ha. Da er boka bestillt... :-) Hvordan gikk det? Var det norsk bok du fikk? ISBN? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Ok. takk skal du ha. Da er boka bestillt... :-) Hvordan gikk det? Var det norsk bok du fikk? ISBN? .......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå