Tittoffer Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hey, Lurte bare på hvordan jeg kan controlere andres mobiler via Bluetooth??? Ja jeg vet posten ikke hører hjemme her men viste ikke hvor jeg skulle putte den.... Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes du skal konsentrere deg om å kontrollere din egen mobil, og la andre sine mobiler være i fred. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi som har slitt for å lære oss disse tingene, ser ikke på det som aktuelt å skrive side på side med guides om hvordan være en kriminell. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Ok unskyld at jeg spurte Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er OK. du er unnskyldt Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 For å si det på den måten, det finnes ikke enda noen program som lar deg gå ubemerket inn via bluetooth på andre sine telefoner. Men det finnes bluetooth program du kan lese/styre andre telefoner med, men du er da nødd å ha godkjenning fra motparten sin telefon. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Det er OK. du er unnskyldt Takk Men tedis har en kompis som har sakt han har fått det til??? Endret 11. januar 2008 av Tittoffer Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er OK. du er unnskyldt Takk Men tedis har en kompis som har sakt han har fått det til??? da vil jeg høre hva slags fantasiprogram han har som kommer seg inn fra egen telefon inn i andres uten andre må gokjenne dette.. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det kan være at kameraten din brukte et slikt program og gikk inn på en eldre mobil. Har selv gjort dette på meg selv for å teste. Fra en Nokia 6300 til en Siemens S55. Da fikk jeg litt info om mobilen, men å styre den fungerer utrolig dårlig. Jeg fikk lest noen kontakter, og fikk info om firmware etc. Men nyere mobiler må man godkjenne alt av blåtann tilkoblinger så om du finner noen gamle telefoner med blåtann aktivert idag er sjeldent. Og selv om jeg fikk kontakt med den Siemensen så lyste skjermen opp hele tiden og jeg fikk hele tiden beskjed om at noe skjedde. Så er ikke så mye å anbefale å prøve egentlig. Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du brukte sikkert btexplorer, den kan du se hvilket apparat,SW osv.. Du kan og sende mellinge til annen telefon via BT. Har hatt det bra artig når jeg har sotte på kaffe, sendt mellinge i hytt å pine.. Ingen vet hvor de kommer fra, de popper bare opp i displayet. Men det har bare vært sånne God Helg/ God dag vidre, å sånne mellinge Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har ikke gjort det selv da Men er ikke sikker på om han brukte noe prog. tror han skrev noe en eller annen plass... Forslag?? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 [qhar et program som gjør at jeg kan styre min egen pc med mobilen. så jeg kan slå av pc, sette på media player og surfe på internett med mobilen Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 [qhar et program som gjør at jeg kan styre min egen pc med mobilen.så jeg kan slå av pc, sette på media player og surfe på internett med mobilen Hehe, ja i året 2008 har vel de fleste blutooth på datamaskinen sin.. Så det er ikke så vanskelig å koble telefonen opp mot dataen, (med blutoooth). Å da er det bare å styre dataen, surfe (hvist du har lagt inn obex) For de som vil prøve dette, "( På Sony Ericsson) - start bluetooth på data og telefon - søk opp datamaskinen på telefonen (Ny enhet) - Da telefonen har funnet datamaskinen trykker du " legg til" - så er det bare å koble de sammen. Etter dette trykker du Meny, underholdning, bla ned til fjernkontroll. Her kan du velge mellom : Presenter, mediaplayer, desktop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå