Torekm Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dette er en "utvikling" av: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892976 Har følgende oppsett: p5n-t Deluxe q6600 4x1gb Corsair pc8500 2x Evga gts 512mb Vista Ultimate Oem Maskinen krasjer vilkårlig ved oppstart og relativt kort tid etter ferdig lasting ved: Normal oppstart Sikkerhetsmodus Det som har slått meg som merklig er at maskinen foreløpig virker å fungere ved: Sikkerhetsmodus m/nettverk (Da det krasjer vilkårlig i de andre modusene .. kan jo dette være flaks?) Etter litt "googling" har jeg funnet en del andre poster om folk som har tilsvarende problemer, men ikke nok til at jeg er overbevist om at kortet helt kan ha tatt kvelden. Har prøvd: Skan av minnebrikker (ingen feil) Fått installert alle drivere (ingen probler i enhetsbehandling) Prøvd tatt ut ene skjermkort / prøvd med 2 og 1 minnebrikke® - (ingen forandring) Oppgradering av bios har jeg ikke gjort pga jeg ikke har floppy og får ikke innstallert programvaren for å gjøre dette fra Windows. - I henhold til andre poster med vedrørende samme problem hjelper ikke dette tho. *** Så nå er jeg litt usikker på om det er noe mer jeg kan gjøre? - Kommer til å sende inn retursak til forhandleren jeg handlet hos, men det greieste er jo hvis det finnes en annen løsning. På forhånd takk for alle svar / tips.. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan jo være harddisk problem også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå