Izex Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 MSN Messenger logger på hver jævla gang jeg skal sjekke mail med outlook express...hvordan fjerner jeg autopåloggings driten??? ser ikke no i messenger options eller no men må jo gå ann å disable (kjører w2k om d har no å si...) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Dette hjalp i allefall for meg: Start-Kjør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Hvis ikke finnes jo det en del antispyprogrammer som gjør samme nytten. Dette var riktignok i XP da. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Last ned XP-AntiSpy, så får du full kontroll over slike programmer. http://www.xp-antispy.de/ Lenke til kommentar
Izex Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 XP Antispy? for win XP går jeg ut fra... Sa jeg hadde win2k. Tror problemet ligger i at i outlook ligger mailkontoen som er knyttet til pålogginga i messenger, så når det logges på i outlook går automatisk msn i gang og logger på...hmm jaja Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Outlook express 6 har hvertfall et valg om du vil at det skal logge på Messenger automatisk. (Vet ikke om win 2k har v6.) På alternativer - generelt. Knut Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Outlook express 6 har hvertfall et valg om du vil at det skal logge på Messenger automatisk. (Vet ikke om win 2k har v6.) På alternativer - generelt. Knut Når jeg gjorde dette på min PC tok fortsatt ****skapet å koblet til hver gang jeg sjekket mail. Så et par tastetrykk senere og messenger fløy ut vinduet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå