daubyj Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Richard Matheson, forfatteren av "I Am Legend", har gått med på å selge filmrettighetene til en eventuell oppfølgerbok. Les mer Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hmm, hvis det skulle bli en oppfølger er jeg jammen spent på hvordan de gjør det, vil ikke si at det akkurat er så mye å fortsette på egentlig. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hmm, hvis det skulle bli en oppfølger er jeg jammen spent på hvordan de gjør det, vil ikke si at det akkurat er så mye å fortsette på egentlig. Enig. Skulle ikke forundre meg om "noe" slapp unna - og dermed kommer tilbake. Noe som for øvrig er for oppbrukt. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 I want the k9 back! Kuleste i filmen. Blir interessant å se hvordan de gjør det. Hadde en viss person kommet tilbake hadde det blitt for dumt, men megakult. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 hvaforrno? Nei, det blir for dumt. Alt for dumt. Filmen hadde den herligste, beste, mest åpne, men fullførende slutten, noe den akkurat trengte. FIN. No more. Ikke ødelegg dette nå. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Hmm, for min del kunne de laget en remake av den som akkurat ble laget. Da hadde de kanksje klart å lage en film som faktisk var stilig!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg